Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Det er en ting jeg lurer på..

 

For å gjøre det lett, har jeg brukt 10 kg til å regne med.

 

 

Når jeg tar tricepspress, så sliter jeg veldig på 3. sett.

 

Jeg tar settene sånn:

Eksempel:

 

10 kg 8 reps

10 kg 6 reps

5 kg 6 reps

 

 

 

Jeg skjønner det ikke. På første sett klarer jeg akkurat såvidt å ta f.eks 10 kg, på andre sett klarer jeg bare å ta 10 kg med 6 reps, og så klarer jeg ikke mer enn 5 kg på 6 reps.

 

Hvorfor faller jeg så langt? Jeg skjønner det ikke! Har ikke sjans om å ta flere kontrollerte skikkelige reps.

 

Hva gjør jeg feil? Skal første settet være ganske lett? Skal jeg gå ned på vektene? Hva gjør jeg?

 

Lenfre pauser mellom sett? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler dere BCAA? Kjører periodisk faste, om det skulle ha noe å si. Trening skjer stort sett etter lunsjtider en gang, med mat i magen.

 

I så fall, hva skal jeg velge hos Gymgrossisten? Skal kjøpe gainer og protein, og tenkte at jeg kunne slenge med BCAA om det er verdt det.

Lenke til kommentar

Skulle vel tro det ja :p

 

Men ikke bare ukritisk trykk i deg, Narssisist. Vær konsekvent i kostholdet og treningen, for regner med det er muskler og ikke fett du vil skal øke. Gikk på en smell med for høyt overskudd selv for en stund siden, når jeg var lei av å være altfor tynn... Så da la det seg på mage og lår, og såå måtte jeg kvitte meg med det igjen. Time and money wasted.

Lenke til kommentar

Anbefaler dere BCAA? Kjører periodisk faste, om det skulle ha noe å si. Trening skjer stort sett etter lunsjtider en gang, med mat i magen.

 

I så fall, hva skal jeg velge hos Gymgrossisten? Skal kjøpe gainer og protein, og tenkte at jeg kunne slenge med BCAA om det er verdt det.

 

 

Hvis du trener ved lunsjtid (12-tiden) skal du vel egentlig ikke ha spist før trening, da er BCAA veldig greit å innta rett før. Ellers får du vel mye av de samme tilskuddene igjennom mat uansett.

 

 

Hey, hvor mye bør en på ca 180 veie for å se litt biff ut? Veier 67kg nå men vil gjerne opp en del til.

 

Biff er vel et relativt begrep, men du må nok opp 10kg og holde fett prosenten på 10-15%

 

Du er ung og i vekstfasen så du har sikkert bare godt av å ha et bra overskudd. Din heldige jævel. Verre for oss gamlinger som er ferdigutvikla og må slite med å holde fettet borte samtidig som man skal få disse musklene! :p

 

Er du så gammel? :p

Lenke til kommentar

Hey, hvor mye bør en på ca 180 veie for å se litt biff ut? Veier 67kg nå men vil gjerne opp en del til.

 

Minst 80. Helst over. Eller?

Hvertfall over. På den høyden med den vekten så er jeg tilsvarende, og jeg er ikke stor. Men kommer jo an på fettprosenten også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...