Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med å handle kosttilskudd fra Usa? Gikk inn på Bodybuilding.com og der får jeg ON Whey Gold standar og en boks piller med gode bakterier til magen (Jeg sliter litt med magen) For 550kr ink frakt og mva. Bare proteinpulveret koster 599 på GM.

 

Tok det igjennom jetcarrier.no, egenfortolle må du da. Gikk på en smell og måtte betale 50 kr/kg i råvareavgift. Når jeg bestilte 30 kg ble det noen kroner. Heldigvis er momsen bare 14%, men alt i alt er det veldig mye styr for å få alt arrangert.

Fikk også igjennom x-tend bcaa med ulovlig mye B-vit (ikke at det gjør noe), men tror tollern skjønte tegninga og spilte på mitt lag.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Au

Øvelse gjør mester... Dessuten finnes det "sko" til det. :p

At det er semi-gay?

semi-gay faktisk. Interessant. Kan du utdype? :p

Vet ikke om noe værre, enn folk på studioet som løper uten sko. GUD det bråker.

Tror jeg vil rangere det sammens med visse personer som brøler/grynter ved hvert løft av en vekt...

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å handle kosttilskudd fra Usa? Gikk inn på Bodybuilding.com og der får jeg ON Whey Gold standar og en boks piller med gode bakterier til magen (Jeg sliter litt med magen) For 550kr ink frakt og mva. Bare proteinpulveret koster 599 på GG.

Jeg skal gjøre akkurat det samme! Skal kjøpe Gold Standard 100% Whey 10 lbs i nærmeste tid.

Mulig de kan sende som gave eller sette verdien på pakken ned. Evt. få noen i USA til å shippe til deg. Tjener noen hundrelapper på å kjøpe Gold Standard 100% Whey 10lbs der hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...