Herr Brun Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Ght0 Ret4rd: Tøying er slettes ikke tull mot stivhet. Funker ikke mot stølhet, men det gjør åpenbart underverker på mobilitet og fleksibilitet. 2 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Støvhet / stivhet, blander litt her tidlig på morgenen Virker iaf som han siktet til at han var støl, og lurte på om det fantes noen triks mot det.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Man er som oftest ekstra stiv når man er støl. Men det er (som stølheten selv) midlertidig. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Tøying er vel forlengst bekreftet som tulball, du blir stiv fordi du ikke er vant til den arbeidsmengden, eneste som hjelper er og begynne rolig, og når du er der du vil være, så ikke slutt! For å hjelpe på melkesyre, ja. Ikke for å forbedre ROM. Selvfølgelig hjelper det å tøye. Edit: Og for de som ikke skjønte hva jeg mente: Det er tullball at det hjelper stort mot melkesyre. Det er ikke tullball at det hjelper for å forbedre bevegelighet. Endret 6. mars 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 De vektene er laget kun for teknikktrening. Ikke ser det ut som en olympiastang (på 20 kg) heller, men snarere en teknikktreningsstang på 5 kg. Syns det ser ut som en standard 20kgs eleico stang jeg, ikke at det spiller noen rolle. Ja det kan se slik ut, men teknikkstangen til eleiko ser nesten identisk ut. Samme kan det være, som du sier Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg føler ting blir bedre om jeg tøyer når jeg er støl. Det fjerner ikke stølheten, men jeg føler det lindrer en del. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Ja det kan se slik ut, men teknikkstangen til eleiko ser nesten identisk ut. Samme kan det være, som du sier Men 5kgs teknikkstangen har blå logo istedet for svart som på standard 20kgs treningsstang Endret 6. mars 2012 av phax Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Noen her som abonnerer på stronglifts-mehdi sitt nyhetsbrev, og sjekket bloggen han mailet om i går? For sida er nede nå og jeg skulle likt å se hva som sto der. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 "Du er nesten i mål! Din frokost er variert. Den inneholder kalsium og har et passe kaloriinnhold. Proteininnholdet er derimot høyt." :!: frokostkalkulator Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 "En enkel tommelfingerregel er at kroppen trenger 1 gram protein per kilo kroppsvekt hver dag." Fuck of! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 "Du er nesten i mål! Din frokost er variert. Den inneholder kalsium og har et passe kaloriinnhold. Proteininnholdet er derimot høyt." :!: frokostkalkulator Frokosten din inneholder svært lite kalorier, og lite kalsium og proteiner. Den er lite variert. Høyere og mer variert kaloriinntak kan gi flere viktige næringsstoffer. Husk at meieriprodukter inneholder kalsium. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Mmmm! Nuggets med barbequesaus, bacon og egg! Low-carb days ftw! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Ikke fullt så bra Frokosten din er variert og gir deg kalsium. Innholdet av kalorier er svært høyt, og proteininntaket er høyt. Velg matvarer med lavt kaloriinnhold. Test andre matvarer, fortrinnsvis med lite kalorier, og sjekk om de fyller behovene dine bedre. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Hva slags nuggets og bbq-saus er det du har funnet? Det høres ut som carb-bombe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Dere burde prøve å brekke hånda om dere vil teste no nytt. Sykt kult 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Finnes det en latmanns-versjon av deff? Begynner å bli ... tjukkas. Skulle gjerne fjernet litt fett, men er ikke særlig gira på to-tre måneder med deff. Vil en måned med relativt stort kaloriunderskudd gi større muskeltap enn to - tre måneder med et moderat underskudd? Har det i det hele tatt noe for seg? Nå har jeg ikke som mål å bli ripped, men skulle gjerne blitt kvitt litt valpefett og samtidig beholde så mye muskelmasse som mulig. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Finnes det en latmanns-versjon av deff? Begynner å bli ... tjukkas. Skulle gjerne fjernet litt fett, men er ikke særlig gira på to-tre måneder med deff. Vil en måned med relativt stort kaloriunderskudd gi større muskeltap enn to - tre måneder med et moderat underskudd? Har det i det hele tatt noe for seg? Nå har jeg ikke som mål å bli ripped, men skulle gjerne blitt kvitt litt valpefett og samtidig beholde så mye muskelmasse som mulig. Kcaloverskudd på treningsdager og et drøyt underskudd med høyt proteininntak på hviledager skulle funke fint. 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Det er det jeg har holdt sporadisk på med den siste tiden, men har ikke vært konsekvent nok. Hvor stort underskudd er et drøyt underskudd? Har holdt meg på 2400 på hviledager og 3200 på treningsdager den siste tiden, men føler det er for høyt særlig på hviledager. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Du klarer deg under 2000kcal på hviledager skulle jeg tro. Kevlar får til å hyle nedpå nesten 300gram proteiner på 1700kcal så... 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Noko liknande eg kjører. Høgt på treningsdag og lågt på kviledag. 3000 på treningsdag og 2000 på kviledag til dømes. Tel ikkje kaloriar, så det blir litt forskjellig. Proteininntaket er heile tida på 160+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå