Dufen Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Når det nå skrives om gym... Hovedinstruktøren på Actic i Tromsø spurte meg om jeg hadde spist frokost i dag med litt spydig stemme... På nytt forklarte han at om man ikke spiser frokost mister man muskelmasse og at man ikke måtte spise før senest 2 timer før man la seg ellers la man på seg... Selv om man var i kcalunderskudd... Det var jo om morgenen man var mest mottakelig for næringsstoffer... Jeg gjorde han bare oppmerksom på at man må ha utdannelse innen ernæring for å ha lov å gi kunder kostholdsråd... For en tulling. Nesten villing til å vedde 100 kr på at han mener man bør spise masse karbs til frokost, og lite karbs før leggetid (for da blir man feit ) Var mer eller mindre nøyaktig det han sa... Han sa at: Man må spise 2 timer eller mer før man legger seg ellers blir man å legge på seg selv om man spiser lite kalorier... HERREGUD for en forbanna fjott... Han hadde faktisk sagt til en kunde at det var ca 120 kcal i en kopp KAFFE!!!!!!! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Tenkte er på makrofordelingene jeg da.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 HERREGUD for en forbanna fjott... Han hadde faktisk sagt til en kunde at det var ca 120 kcal i en kopp KAFFE!!!!!!! Det går kanskje om du fyller koppen med kaffipulver. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Et kopp med kaffe inneholder ca 0 kcal (2 kJ per 100g) Endret 10. juni 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Vel, de som jobber på treningssenter/ er ernæringsfysiologer vet ironisk nok ofte ikke hva de snakker om.. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Yeye. Merker stor progresjon nå! Hadde en stor t-skjorte(i forhold til min kropp) jeg brukte i desember før jeg starta med styrketrening. Har ikke brukt den før i går! Gjett hva som skjedde? Den var altfor liten Klarte ikke å få inn armene, det er så deilig når sånt skjer 5 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Ser på gymmen at mange kjører både beinpress og knebøy. hva er forskjellen på de øvelsene egenlig? Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Ser på gymmen at mange kjører både beinpress og knebøy. hva er forskjellen på de øvelsene egenlig? Google. Ikke la deg lure av å forvente riktig svar fra amatører fra diskusjon.no Søk heller og prøv det ut selv så merker du det! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Og der var den forumbrukeren drita full... Forskjellen mellom beinpress og knebøy er ganske enkel... Ved beinpress involverer du kun muskulatur fra rauhollet og nedover, mens ved knebøy involverer du nær sagt hele kroppen og spesielt kjernemuskulatur... Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Og der var den forumbrukeren drita full... Forskjellen mellom beinpress og knebøy er ganske enkel... Ved beinpress involverer du kun muskulatur fra rauhollet og nedover, mens ved knebøy involverer du nær sagt hele kroppen og spesielt kjernemuskulatur... Var ironi fra min side, men vanskelig å skjønne det på nettet ja! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Da har du ikke klart å få frem at det var ironi godt nok med tanke på lik posting i ikke mindre enn TRE tråder 1 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Da har du ikke klart å få frem at det var ironi godt nok med tanke på lik posting i ikke mindre enn TRE tråder Nå roer du deg ned, er ikke helt ok her nå! Litt småsliten etter kvelden.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Klarte 25 dips i dag, og det etter fire sett med benkpress. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Da har du ikke klart å få frem at det var ironi godt nok med tanke på lik posting i ikke mindre enn TRE tråder Nå roer du deg ned, er ikke helt ok her nå! Litt småsliten etter kvelden.. Da bør du kanskje ikke poste... ? 2 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Klarte 25 dips i dag, og det etter fire sett med benkpress. Hvor tynn/høy eER DU er du tynn bør du klare mye meeeeRR Lenke til kommentar
kongenavtys Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Klarte 25 dips i dag, og det etter fire sett med benkpress. Hvor tynn/høy eER DU er du tynn bør du klare mye meeeeRR Det er vel ikke noe fasitsvar på hvor mange dips han bør klare om han er "tynn". Merkelig fellesbetegnelse du setter. 25 dips anser jeg ikke som noe dårlig resultat i det hele tatt... Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Hvor tynn/høy eER DU er du tynn bør du klare mye meeeeRR Kult. Hvis du er en fjortissfull 92er så bør du ikke poste her. Ingen folk som faktisk er full skriver slik som det der. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Hvor tynn/høy eER DU er du tynn bør du klare mye meeeeRR Kult. Hvis du er en fjortissfull 92er så bør du ikke poste her. Ingen folk som faktisk er full skriver slik som det der. er jo aldri det! kanskje du er som bare tar 25 dipser! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Dæven han er rusa :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå