Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Når det nå skrives om gym...

 

Hovedinstruktøren på Actic i Tromsø spurte meg om jeg hadde spist frokost i dag med litt spydig stemme...

På nytt forklarte han at om man ikke spiser frokost mister man muskelmasse og at man ikke måtte spise før senest 2 timer før man la seg ellers la man på seg... Selv om man var i kcalunderskudd...

Det var jo om morgenen man var mest mottakelig for næringsstoffer... :lol:

 

Jeg gjorde han bare oppmerksom på at man må ha utdannelse innen ernæring for å ha lov å gi kunder kostholdsråd... :nei:

 

For en tulling.

 

Nesten villing til å vedde 100 kr på at han mener man bør spise masse karbs til frokost, og lite karbs før leggetid (for da blir man feit :roll:)

Var mer eller mindre nøyaktig det han sa... :nei:

Han sa at: Man må spise 2 timer eller mer før man legger seg ellers blir man å legge på seg selv om man spiser lite kalorier...

 

HERREGUD for en forbanna fjott... Han hadde faktisk sagt til en kunde at det var ca 120 kcal i en kopp KAFFE!!!!!!! :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yeye. Merker stor progresjon nå! Hadde en stor t-skjorte(i forhold til min kropp) jeg brukte i desember før jeg starta med styrketrening. Har ikke brukt den før i går! Gjett hva som skjedde? Den var altfor liten :) Klarte ikke å få inn armene, det er så deilig når sånt skjer :D

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Og der var den forumbrukeren drita full... :roll:

 

 

Forskjellen mellom beinpress og knebøy er ganske enkel...

Ved beinpress involverer du kun muskulatur fra rauhollet og nedover, mens ved knebøy involverer du nær sagt hele kroppen og spesielt kjernemuskulatur...

Var ironi fra min side, men vanskelig å skjønne det på nettet ja!

Lenke til kommentar

Klarte 25 dips i dag, og det etter fire sett med benkpress. :new_woot:

Hvor tynn/høy eER DU

er du tynn bør du klare mye meeeeRR

 

Det er vel ikke noe fasitsvar på hvor mange dips han bør klare om han er "tynn". Merkelig fellesbetegnelse du setter.

 

25 dips anser jeg ikke som noe dårlig resultat i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Hvor tynn/høy eER DU

er du tynn bør du klare mye meeeeRR

Kult. Hvis du er en fjortissfull 92er så bør du ikke poste her. Ingen folk som faktisk er full skriver slik som det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...