Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er ikke jeg på lavkarbo selv (da jeg tenker at det neppe kan være fordelaktig å kutte en hel næringsstoffgruppe helt -- alt med måte), men bakt laks; eggerøre og rømme kunne jeg spist til hvert måltid resten av livet. :dribble:

+1 på den, jeg DIGGER laks selv :dribble:

 

Biologene på jobb snakker også om laks som om det var den hellige gral, de mener det er nok å spise en brødskive med godt med laksepålegg om dagen for å dekke det essensielle fettsyrebehovet... :thumbup:

Lenke til kommentar

Har ikkje sett akkurat den der, men det er ikkje langt frå det eg gjer i dag.

 

M1: Egg, bacon, mjølk og litt frukt til frukost

M2: Trening

M3: Proteinpulver/hytteost/skyr og frukt etter trening

M4: Middag med grønnsaker, ris/poteter (ved behov for karb) og kjøtt

M5: Kvelds med frukt, mjølk, bær, evt protein

 

Eventuelt middag som M2 og trening etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Jess. Dette er noe av det beste som fins, og er omtrent det eneste (unntatt bacon) som er skikkelig digg med å gå på lavkarbodiett ;)

 

Tar man dem på et bakepapir i ovnen blir de også nice. Og snillere næringsverdi enn chips :)

Jepp, var slik jeg fant ut av det. Hadde et prøveprosjekt på to uker som innebar å begrense karbohydratinntaket og øke fettinntaket for å se om dette hadde innvirkning på konsentrasjon, opplagthet (er det et ord?) og prestasjoner på trening. Fant ut at ost var perfekt til en slik diett.

Lenke til kommentar

Må ha ny gainer til Lean Mass kjem tilbake. Korleis er denne i forhold?

http://x-life.no/nan..._xxl_45kg/P_833

Ser den har rundt 1000kcal meir! per servering, men eg forstod ikkje heilt tabellen. Vanskelig å sei kor mykje "3 scoops"er.

Sier seg selv at serveringen dermed er større. Du må se på næringsinnhold pr. 100 g, og der er de fleste gainere høvelig like. Regner du sammen mengden karbs, prots og fett får du en servering på ca. 370 g pulver. Moral? Ikke se så mye på bruksanvisning og innta det du trenger.

Endret av Discipline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...