Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lang tid tar det før proteinpulveret er utgått på dato? Står det på boksen en plass? Finner det ikke..

 

 

Uansett - har en mistanke om at det er utgått, for det er mye vanskeligere å blande ut, mange klumper :ermm:

 

 

Bump...

Du fikk svar forrige gang du spurte..

 

Prøvte å finne tilbake til da jeg spurte sist, men fant det aldri. Da tenkte jeg at jeg ikke hadde fått svar.

 

 

Hvorfor varer da smaksprøvene 30 dager, hvis det du kjøper varer i 18 mnd?

Lenke til kommentar

Hei

 

Skal på sommerferie med gutta om 1 måned. Jeg har tidligere tatt kreatin, og er ikke en av dem "immune". Kreatin har definitivt effekt på meg til å se større ut, men jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med ett spørsmål:

 

Skal jeg starte på kreatin nå? Pumpe meg opp til ferien liksom? Kutter seff kreatinet når jeg drar på ferien, siden det blir en del alkoholdrikking på turen.

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Jo? Det vil jo nettopp kunne motvirke noe av muskelsvinnet tenker jeg da.

 

Nope! Det er ingen logikk i at kratin kombinert med alkohol motvirker muskelsvinn.

 

Jeg gidder ikke kreatin mens jeg skal på ferie og drikke mye siden jeg mest sannsynlig vil oppleve en sick bad "dagen derpå". Det kan selvfølgelig forhindres med et ekstremt vanninntak.

 

Kreatin binder vann i kroppen , og trekker vann i musklene.

Alkohol er vanndrivende.

 

Spørsmålet mitt er om dere tror det er vits, eller skal jeg bare drite i å ta en kreatinoppladning før ferien min (som er om en måned).

 

Kor mykje kaloriar går tapt med fotball i binge eller innandørs i 1,5-2 timar?

 

Kommer helt ann på hvor mye du springer det:p Jeg forbrenner rundt 700 kalorier på en 1,5 timers økt med innebandy, om jeg ikke husker feil fra målingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...