Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessuten, det mange av proteintilskuddprodusentene kaller sjokoladesmak er ikke lik min oppfatning av sjokolade. Jeg blir lei av den kunstige smaken lenge før jeg blir lei av sjokolademelksmak, for å si det sånn...

 

Da velger du dem proteintilskuddprodusentene som kaller sjokoladesmak som er lik din oppdatning av sjokolade da:)

Lenke til kommentar

Proteintilskudd er ikke ment som en nytelsesdrikk. De fleste merkene smaker greit og det holder i massevis.

Vel... Om du tar Prozyme vanilje, jordbær eller banan i litt melk og rister det litt mere enn normalt slik at det skummer og lar det stå en halvtime til tre kvarter i fryseren med risting hvert 10. minutt så har du milkshake... :new_woot:

 

edit: for the lulz! proteinshake med melk... milkshake... Fantastisk utilsiktet ordspill... :mrgreen:

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Man kan da ikke si at en proteinkilde ikke skal være så så god, siden man da vil komme til å benytte denne kilden ofte og til slutt bli lei? det blir for dumt.

 

+

 

 

Rocky road er god, men litt kvalmende i lengden.

funnyanimal323.gif

 

LOL

 

?

 

Betyr det at man ikke kan bruke Rocky Road innimellom? Fordi den er god? Eller fordi den blir kvalmende i lengden?

 

Forklar meg hva du mener, vær så snill, jeg er så spent.

Lenke til kommentar

?

 

Betyr det at man ikke kan bruke Rocky Road innimellom? Fordi den er god? Eller fordi den blir kvalmende i lengden?

 

Forklar meg hva du mener, vær så snill, jeg er så spent.

 

Du trenger ikke å sitere sitater med sitater og bilder i posten rett over deg.

 

Synes det passa bra mot det du sa, om at det var for dumt at man kom til å bli lei av et pulver hvis det var godt. Et pulver er godt, men blir kvalmende i lengden, ergo man blir lei av det.

Lenke til kommentar

?

 

Betyr det at man ikke kan bruke Rocky Road innimellom? Fordi den er god? Eller fordi den blir kvalmende i lengden?

 

Forklar meg hva du mener, vær så snill, jeg er så spent.

 

Du trenger ikke å sitere sitater med sitater og bilder i posten rett over deg.

 

Synes det passa bra mot det du sa, om at det var for dumt at man kom til å bli lei av et pulver hvis det var godt. Et pulver er godt, men blir kvalmende i lengden, ergo man blir lei av det.

Liker du ikke ZYZZ??????????? Sir-Andy da... :cry:

Lenke til kommentar

Ja, men det jeg mener er jo at det i seg selv er ikke god nok grunn for at proteinpulver ikke skal være god på smak, men nøytral. I innlegget du siterte svarte jeg til Doofenschmitz.

 

Blir jeg lei ProZyme sjokolade så bytter jeg merke eller kjøper annen smak, er da ikke værre enn det?^^

 

Jeg synes makrell i tomat er jævlig digg på skiva til lunsj, men i det lange løp så blir jeg innimellom lei og kjører på med tunfisk eller leverpostei. Skal jeg da droppe makrell i tomat siden jeg blir lei av det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...