Gå til innhold

Forvirrende tittler på moderatorene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (PoleCat @ 17/10/2004 : 20:44)
QUOTE (FtZ- @ 15/10/2004 : 02:47)
polecat har Designer  som medlems tittel !?

Dersom det plager deg og andre voldsomt, kan jeg sikkert få dem til å fjerne den. :)

plager meg ikke på noen som helst måte bare lurte på hvorfår . synes det er tøft at det ikke står bruker på alle jeg

Lenke til kommentar

Er det nå jeg skal komme med den obligatoriske tiraden:

 

"Hva må jæi gjørra fårr å bli sånn Brukermoderator 'a? Jæi har lyst til å kunne kicke fålk å sånn. Åsså lurtejæ på en ting ære noen som veit åssen jeg kan pinge eller hacke masskina te kompisen min eller? Han har sånn hackerprogram som får ceden min te å kjøre ut å inn a sæ sjæl å så vil jæi jærne ta igjen på han."

 

 

Det svever meg at signaturer, postcounts, titler osv. har overtatt mye av den funksjonen speiderskjorta hadde i gamledager: selve grunnen til å bli speider. Gutta på femtitallet kunne bo i telt og spise bark i fjorten dager for å få lov til å gå med fjong skjorte, for da ble alle de andre gutta misunnelige og pigene mo i knestrømpene. Jeg mistenker en god del folk for å tenne på moderatortitler og annet krimskrams.

 

Personlig syns jeg det er greit nok å gi de som gjør en skikkelig jobb for fellesskapet både vinkler på skuldra, fjær i hatten og custom-made wunderbaum til hw.no profilen. Dere gjør en flott jobb folkens. :thumbup:

Endret av dostojevski
Lenke til kommentar

QUOTE (jorgis @ 18/10/2004 : 17:48)
QUOTE (Øivind Dahle @ 07/10/2004 : 00:30)
Uansett er jeg skribent av nettverket og derfor har jeg tilgang til å moderere,

Nei, ikke alle skribenter får moddis-status umiddelbart.

Og når blir man skribent ?

Har selv fått publisert endel artikler (5 stk. i følge publiseringssystemet), men jeg vet ikke om jeg akkurat vil kalle meg skribent av den grunn.

I noen tilfeller er det kanskje bedre å leve ett lykkelig liv i de anonymes rekker og heller stikke hue opp av hullet de gangene en vil dele noe med almuen :p

 

Det samme kan det også være med modereringa, må bare si at jeg har all respekt for de som gidder å ta på seg en slik uriaspost.

 

 

 

el-asso

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...