Gå til innhold

Forvirrende tittler på moderatorene


Anbefalte innlegg

Altså, bare for å ta et eksempel. oivind_dahle er moderator (står iallfall det i profilen hans), men ser man på et hvilket som helst post av han så står det Bruker. Det jeg etterlyser er litt mer konsekvent og riktig bruk tittlene. Er nemlig en smule forvirrende for enkelte vil jeg tro, og jeg er da en av de enkelte.

Endret av Atpn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm samme problem her også... Du er og blir en bruker øyvind :yes:

 

Edit: Bruker Firefox.. Sjekket om det hjalp å åpne med IE, men ingen forandring, så da er det ihvertfal avkreftet at detl ikke nettleseren som er problemet ;)

Rart! Jeg synes faktisk å huske også at det har variert om det står opgitt "bruker" eller "moderator" hos meg... Rart! :hmm:

Endret av Deuz
Lenke til kommentar

ok, men jeg er egentlig ikke moderator i forumet da (dvs jeg modererer ytterst sjelden). Men jeg har sett dette problemet med enkelte andre forum moderatorer...

 

Aner ikke hvorfor ...

 

edit: har tatt meg en runde på alle moddisa. Ser ut til at det bare gjelder meg.

 

Er vel degradert da, eller kanskje jeg ikke er moderator?

 

Uansett er jeg skribent av nettverket og derfor har jeg tilgang til å moderere, sikker derfor det ikke står noe annet enn bruker. Gjør ikke meg noe da...

Håper dere andre ikke tar dere nær av det heller.

Lenke til kommentar

QUOTE (DesertGlow @ 07/10/2004 : 16:23)
Da er tittelen på Dahle oppdatert

Good :)

 

Er dog flere. B|Real og Blib står det f.eks Moderator mens på Afseth og Opus står det Brukermoderator. Alle 4 er dog medlem av gruppen Medlem-mod (SM). Mens vi er inne på tingene her, hva betyr egentlig den SM'delen?

Lenke til kommentar

QUOTE (Atpn @ 07/10/2004 : 16:56)
QUOTE (DesertGlow @ 07/10/2004 : 16:23)
Da er tittelen på Dahle oppdatert

Good :)

 

Er dog flere. B|Real og Blib står det f.eks Moderator mens på Afseth og Opus står det Brukermoderator. Alle 4 er dog medlem av gruppen Medlem-mod (SM). Mens vi er inne på tingene her, hva betyr egentlig den SM'delen?

Høres noe tvilsomt ut med den SM-delen der :hmm:

Lenke til kommentar

QUOTE (Atpn @ 07/10/2004 : 16:56)
Er dog flere. B|Real og Blib står det f.eks Moderator mens på Afseth og Opus står det Brukermoderator. Alle 4 er dog medlem av gruppen Medlem-mod (SM).

Godt spørsmål.

 

QUOTE (Atpn @ 07/10/2004 : 16:56)
Mens vi er inne på tingene her, hva betyr egentlig den SM'delen?

Hmm... Kanskje Special Member - Mod.

Lenke til kommentar

QUOTE (Atpn @ 07/10/2004 : 16:56)
QUOTE (DesertGlow @ 07/10/2004 : 16:23)
Da er tittelen på Dahle oppdatert

Good :)

 

Er dog flere. B|Real og Blib står det f.eks Moderator mens på Afseth og Opus står det Brukermoderator. Alle 4 er dog medlem av gruppen Medlem-mod (SM). Mens vi er inne på tingene her, hva betyr egentlig den SM'delen?

Ett fett om det står brukermoderator eller moderator.... jaja, hvis folk skal mase: Nå har en del brukermoderatorer fått "korrekt" tittel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...