Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Siden inneholder warez ja, men filen er ikke warez. F.eks: Det er lov å laste ned lovlige filer på Kazaa

:hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm:

Ps: Det er også lov å laste ned "ulovlige" filer på Kazaa ifølge norsk lov! :cool:

Endret av kris33
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her er den:

*Link fjernet, bruker utestengt i to uker for gjentatte brudd på åndsverksloven*

Dere må rename den fra .jpg til .torrent

Endret av psilocybe
Skrevet (endret)
:ermm: Nok en gang, filen er ikke warez. :ermm:

Jeg vet at linken er død, men vent litt så kommer den opp her:

*Fjernet*.

Det har ingenting å si om akkurat den filen ikke er warez hvis det finnes warez på siden.

Endret av psilocybe
Skrevet (endret)

Nå har jeg uploadet torrenten selv!

Er du fornøyd nå? :hmm::hmm::hmm:

*Link fjernet, bruker utestengt i to uker for gjentatte brudd på åndsverksloven*

Skift navn fra .jpg til .torrent

Endret av psilocybe
Skrevet
Nå har jeg fjernet all info om "warez" siden! Fornøyd nå?

:innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent:

Ja jøss, det hjalp jo... :ermm:

Med mindre du faktisk vil bli kastet ut av forumet tror jeg du burde fjerne alt sammen.

Skrevet
Nokk OT prat kansje?

Går det ann og style noen av sykklene/motorsykklene?

jeg får bare beskjed om at jeg ikke kan, tror jeg har prøvd alle sammen tilogmed bmx :p

[OTmodus] det er ikke lov til å verken legge ut (my shared folder) eller laste ned mp3 sanger osv. dette strider imot åndsverksloven som skal ivareta opphaverens interesser. derimot så gjør ikke kazaa noe galt, de er bare programmet de legger ikke ut eller laster ned noe som helst. tror foresten det er svært liten sjanse for å bli arrestert/bøtelagt for nedlasting på kazaa[/OTmodus]

Skrevet
Nokk OT prat kansje?

Går det ann og style noen av sykklene/motorsykklene?

jeg får bare beskjed om at jeg ikke kan, tror jeg har prøvd alle sammen tilogmed bmx :p

[OTmodus] det er ikke lov til å verken legge ut (my shared folder) eller laste ned mp3 sanger osv. dette strider imot åndsverksloven som skal ivareta opphaverens interesser. derimot så gjør ikke kazaa noe galt, de er bare programmet de legger ikke ut eller laster ned noe som helst. tror foresten det er svært liten sjanse for å bli arrestert/bøtelagt for nedlasting på kazaa[/OTmodus]

oki, vært litt kult om man kunne style litt på dem :D

Laaaang gaffel på lowrider biken..

Blir kult når det kommer på pc. Kommer sikkert en del kule mods da!

Skrevet (endret)

dritfett å style bilene du får i bilbutikken i San Fierro...

har stylet den ene (den som ser ut som Subaru Impreza) med Alien bumper, vents, og roof scoop, og med "Subaru WRC" paintjob :) dritkul!

edit: bumper, ikke bumber

Endret av Melfacion
Skrevet
Hehe, jeg stylet taxien min. Den er sort som natta, med spoilere og nitrogenboostere. Gøy å ta taxi-missions med en sånn krabat...

been there, done that :p

blade er også rååå å style... :dribble:

Skrevet
Har dynamisk ip, og hvis dere prøver å utestenge min ip-range går det ikke fordi jeg bor midt i Oslo Sentrum, med over 500 på samme range-ifølge Telenor.

:!: :woot::fun::thumbs:

:tease::tease::tease::tease::tease::tease::tease:

Blir bare så provosert av sånne som deg....

Da du ble medlem i forumet aksepterte du retningslinjene (som du sikkert ikke har lest) og når du har brutt de kan du da i det minste akseptere straffen for det...

(og for mange smileys er også advarsel-grunnlag, bare så det er sagt)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...