Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokk OT prat kansje?

 

Går det ann og style noen av sykklene/motorsykklene?

jeg får bare beskjed om at jeg ikke kan, tror jeg har prøvd alle sammen tilogmed bmx :p

 

[OTmodus] det er ikke lov til å verken legge ut (my shared folder) eller laste ned mp3 sanger osv. dette strider imot åndsverksloven som skal ivareta opphaverens interesser. derimot så gjør ikke kazaa noe galt, de er bare programmet de legger ikke ut eller laster ned noe som helst. tror foresten det er svært liten sjanse for å bli arrestert/bøtelagt for nedlasting på kazaa[/OTmodus]

Lenke til kommentar
Nokk OT prat kansje?

 

Går det ann og style noen av sykklene/motorsykklene?

jeg får bare beskjed om at jeg ikke kan, tror jeg har prøvd alle sammen tilogmed bmx :p

 

[OTmodus] det er ikke lov til å verken legge ut (my shared folder) eller laste ned mp3 sanger osv. dette strider imot åndsverksloven som skal ivareta opphaverens interesser. derimot så gjør ikke kazaa noe galt, de er bare programmet de legger ikke ut eller laster ned noe som helst. tror foresten det er svært liten sjanse for å bli arrestert/bøtelagt for nedlasting på kazaa[/OTmodus]

oki, vært litt kult om man kunne style litt på dem :D

Laaaang gaffel på lowrider biken..

Blir kult når det kommer på pc. Kommer sikkert en del kule mods da!

Lenke til kommentar
Har dynamisk ip, og hvis dere prøver å utestenge min ip-range går det ikke fordi jeg bor midt i Oslo Sentrum, med over 500 på samme range-ifølge Telenor.

 

:!: :woot::fun::thumbs:

 

:tease::tease::tease::tease::tease::tease::tease:

Blir bare så provosert av sånne som deg....

 

Da du ble medlem i forumet aksepterte du retningslinjene (som du sikkert ikke har lest) og når du har brutt de kan du da i det minste akseptere straffen for det...

 

(og for mange smileys er også advarsel-grunnlag, bare så det er sagt)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...