Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Svar på spørsmålet ditt Psilocybe

 

Etter du har gjort deg ferdig i Los Santos og kommer deg ut av byen så trenger du ikke bry deg om områdene lenger. Inndelingen forsvinner og du tjener ikke lenger penger på områdene du tidligere eide. Den eneste grunnen til å ta over områder er masse penger tidlig i spillet og økt respekt. Så det er ingen fare for at du noen gang skulle trenge å kaste deg på ett fly og dra tilbake til hjembyen.
Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Svar på spørsmålet ditt Psilocybe

 

Etter du har gjort deg ferdig i Los Santos og kommer deg ut av byen så trenger du ikke bry deg om områdene lenger. Inndelingen forsvinner og du tjener ikke lenger penger på områdene du tidligere eide. Den eneste grunnen til å ta over områder er masse penger tidlig i spillet og økt respekt. Så det er ingen fare for at du noen gang skulle trenge å kaste deg på ett fly og dra tilbake til hjembyen.

spoiler:

 

men det kommer tilbake senere i spillet da!
Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Hyyyl! Du glemte å skrive spoileradvarsel!

 

Nå er livet mitt ødelagt fordi du sa hvor man kan finne Hydraen. Og jeg som satsets ALT på å finne den selv.

 

Dette innlegget var som syre kastet i mitt tryne!

hvis dere ikke tåler sånne spolers av sånn kategori har dere ikke noe i dette forumet og gjøre. da er det like godt å la være og kikke her i det hele tatt. for tilnærmet alle innlegg etter realease er da og regne som spoilers !! :realmad:

Lenke til kommentar
Hyyyl! Du glemte å skrive spoileradvarsel!

 

Nå er livet mitt ødelagt fordi du sa hvor man kan finne Hydraen. Og jeg som satsets ALT på å finne den selv.

 

Dette innlegget var som syre kastet i mitt tryne!

hvis dere ikke tåler sånne spolers av sånn kategori har dere ikke noe i dette forumet og gjøre. da er det like godt å la være og kikke her i det hele tatt. for tilnærmet alle innlegg etter realease er da og regne som spoilers !! :realmad:

Jeg er ikke særlig flink til å lese ironi over nett, men akkurat den var litt åpenbar da.

 

 

PS@cun: Du framstiller deg som en liten drittunge når du skriver sånne innlegg, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Hyyyl! Du glemte å skrive spoileradvarsel!

 

Nå er livet mitt ødelagt fordi du sa hvor man kan finne Hydraen. Og jeg som satsets ALT på å finne den selv.

 

Dette innlegget var som syre kastet i mitt tryne!

hvis dere ikke tåler sånne spolers av sånn kategori har dere ikke noe i dette forumet og gjøre. da er det like godt å la være og kikke her i det hele tatt. for tilnærmet alle innlegg etter realease er da og regne som spoilers !! :realmad:

Okay, så du påstår at jeg ikke har noe her på forumet å gjøre. God måte å skaffe seg gode kontaker på du :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...