Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Sitter fast på danse oppdraget jeg.. kjipt og ikke komme seg videre..

trasig oppdrag synes jeg

Det er da kakestykke? bare å time litt riktig, det, så går nå det fin

 

fikk det til til slutt.. har nå kommet til "the green sabre"

er det lenge til neste by åpnes?

Endret av jamex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
synes egentlig banen er blitt plagsomt stor ass.. mye kjøring.. og fort og kjøre seg vill poå bondelandet. veiene går jo hulter i bulter. null system

ikke noe så irreterenes som å bli fristet til å tråkke på gassen i det uendelige bondelandet for så å lande på hode eller i vannet og få mission failed! :hrm:

Lenke til kommentar
noen som har breid siste oppdraget på kjøresolen.(krysse byen frem og tilbake uten skade på tid) frykterlig vanskelige greier ass....

 

fant nettopp ut aty fyren laster opp hvis han spiser for mye.. he he

Laster opp?

 

EDIT: Hehe, du mente kaste opp ja...hehe....lær deg å skrive, mann! :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
noen som har breid siste oppdraget på kjøresolen.(krysse byen frem og tilbake uten skade på tid) frykterlig vanskelige greier ass....

Har klart det ja, men ikke til gull for å si det sånt... Veit ikke hvor nøye det er med mye skade, men jeg var innom noen hjørner her og der, men klarte det forsatt med god margin (rundt 85%)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
fant nettopp ut aty fyren laster opp hvis han spiser for mye.. he he

Bare lurer på en liten ting: Hvis han spiser så mye at han kaster opp, kaster han da opp all maten slik at det ikke var noe vits i det siste måltidet, eller kaster han opp bare " det som ble til overs"? :p (hvis dere skjønner hva jeg mener) :roll:

Lenke til kommentar
fant nettopp ut aty fyren laster opp hvis han spiser for mye.. he he

Bare lurer på en liten ting: Hvis han spiser så mye at han kaster opp, kaster han da opp all maten slik at det ikke var noe vits i det siste måltidet, eller kaster han opp bare " det som ble til overs"? :p (hvis dere skjønner hva jeg mener) :roll:

jeg tror faktisk han kaster opp alt slik at han ikke legger på seg. Hvertfall det jeg har sett på meg selv.

Lenke til kommentar

jeg kibber en sykkel og kjører ned til skateparken. etter et par minutter med triksing, kommer gubben jeg stjal sykkelen fra løpende inn i skateparken med en stor hagle i hånda. jeg hopper av sykkelen og spurter ut i gata og tar meg en motorsykkel. jeg hopper ned på motorveien og mener bestemt at jeg har ristet han av meg, men neida! der er han, på motorsykkel rundt 25 meter bak meg. jeg klarer på mirakuløst vis å ikke krasje og etter en stund er vi ute på landet og inne i en liten landsby. jeg snur elegant og tar drive by på fyren. siden jeg var så langt ute på landet tenkte jeg og stjele en traktor eller noe sånt. til min store glede fant jeg en campingbil, med sjåfør i. jeg klatret opp på taket og sto der og snipa forbipasserende. vi kjørte forbi den samme fyren som jeg trodde jeg hadde drept, og til min store fortvilelse klatret han opp på motorsykkelen sin igjen. selvsagt kjørte campingvogna for fort så politiet fulgte etter oss. jeg snipa av fyren på motorsykkelen og det samme med en bonde på traktor. helt plutselig føy jeg av campingvogna og landa langt ute i havet. herfra kunne jeg se på at politibilen flippa rundt tre ganger i lufta før den landa i vannet like ved siden av meg. jeg dukk aned under vann fo å se på den og jeg ble seriøst glad når jeg så alle fiskene som svømmte rundt. seff kom det en hai, så jeg måtte svømme inn til land igjen.

 

alt dette skjedde på rundt 10 min. FANTASTISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Sjekk denne linken!

:dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble:

 

Det er et pdf-dukument hvor det er info og bilder av alle kjøretøyene, våpenene, kart og mye mer.

Dritbra!!!!

 

*Link fjernet, bruker utestengt i to uker for gjentatte brudd på åndsverksloven*

 

Ps: Du må skifte navn fra .jpg til .torrent

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...