Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Å så kul! Den skulle jeg ha hatt. Da jeg forhåndsbestilte spillet så spurte jeg om jeg kunne få en t skjorte, men han mannen da at de ikke hadde noen... Det skulle vært mulig å få tak i den på en eller annen måte.

 

SkyMarshall: Ja jeg kunne jo ha lagd min egen. Men saken er jo å ha en original GTA SA t-skjorte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg og en kompis sitti 1 uke og spilt GTASA på ps2 i mangel på pc. Og nå må jeg faen meg si jeg er oppriktig lei av det spillet. Det er utrolig frustrerende, og det er ikke akkurat så veldig nyskapende siden forrige spill! I tilegg er det altfor stort i forhold til innholdet i spillet. Jeg syntes det ble uuuuutroooolig repetivt ettervært.

 

Det er greit det er fett at det er stort, Zelda f.eks drar størrelse glatt og blir aldri kjedelig. Men igår så fikk vi omtrent fnatt - så nå er det slutt.

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Kan dere drite i det spoiler tullet deres?? Er helt utrolig kjedelig og plagsomt å lese!

Det er plagsomt for folk som IKKE vil vite hva som skjer lenger ut i spillet, eller hva som må gjøres. Selv om de hopper over det så legger man merke til det, og vet litt hva som kanskje må gjøres i et oppdrag senere, det er MANGE som liker å finne ut alt selv.

Lenke til kommentar

Syntes også at størrelsen burdde vært fylt ut mer, altså slik at man ikke så fort lei.

 

Syntes også spillet var alt for kort med tanke på "story".

 

Greit nok i og med at det er PS2 som er et vanskelig medium og trykke særlig mer inn på. Er også veldig frustrert over alle feilene, særlig at det hakker når det skjer mye (noe det gjør ofte!).

Lenke til kommentar
Syntes også at størrelsen burdde vært fylt ut mer, altså slik at man ikke så fort lei.

 

Syntes også spillet var alt for kort med tanke på "story".

 

helt enig, i vice city var det mere "fyll" også var det mye bedre radio.

 

min mening om SA er at selv om det er mange oppdrag i forhold til andre spill er oppdragene ganske korte og lette.

Lenke til kommentar

Nå syntes jeg at det var mye negativt om gta her inne, så tenkte jeg kunne fyre i gang noen spørsmål ang. ett mission :yes: Jeg har vel fullført omtrent 12% og har nå kommet til ett oppdrag der min oppgave er å kjøre en moped ved siden av ett tog, der en liten dealer-gjeng på 4 personer står på taket av dette toget. Bakpå mopeden sitter en dude å skal prøve å drepe gjengen på taket, men dette har jeg aldri fått skikkelig til. Noen som har tips om hva jeg bør gjøre for at alle skal bli drept? Om jeg bør kjøre foran toget, ved siden av eller om jeg heller burde satse på å hoppe av mopeden og skyte folka selv? :hmm:

 

Takker for tips :w00t:

Lenke til kommentar
det er vel BigSmoke eller Sweet vel? :)

Aaa, hehe der ja, jeg syns at BigSweet hørtes litt rart ut ja. Det er for tidlig på morningen vet du, det er min unskyldning i hvert fall hehe. Men jo, det er BigSmoke som er med på det oppdraget der ja. Takk for den. :!:

dårlig uskyldning! :tease:

 

er det noen som veit hvor jeg finner mer ammo til min rocket launcher i san fiero?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...