Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

dårligere grafikk i SA`? er det noe jeg ikke har fått med meg ?

Dårligere grafikk i SA ja.... Trist men sant... Men har det noe å si når du allerede har fått et gigantisk knallspill?

altså jeg har det selv og jeg synes det ser ut som det er litt bedre på visse områder men ikke _dårligere_ enn i vice...

Mistenker at det har noe med hvilken versjon av PS2 du har....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mulig det. min ps2 er vel 3 år gammel nå tror jeg, v nr scph 30004... jeg er hvertfall ikke spes skuffet av grafikken , og synes det er et utrolig bra og artig spill som jeg kan holde på med masse uten å gå lei...

Jeg sier det igjen, jeg driter langt i grafikken, ble bare litt overraska at ikke grafikken hadde blitt bedre men faktisk blitt dårligere... Men who cares?

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
er det forskjell på nye og gamle playstation maskiner ?

Ja det må jo være litt forskjell siden det finnes en del forskjellige versjoner....

 

 

Dette kan kanskje bare være tull men jeg mener å huske at PS2 er oppe i versjon 10 nå.... Jeg kjøpte min PS2 i 2001 og er versjon 3... Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar
er det forskjell på nye og gamle playstation maskiner ?

Ja det må jo være litt forskjell siden det finnes en del forskjellige versjoner....

 

 

Dette kan kanskje bare være tull men jeg mener å huske at PS2 er oppe i versjon 10 nå.... Jeg kjøpte min PS2 i 2001 og er versjon 3... Correct me if I'm wrong.

jeg kjøpte i januar 2001, hvilken versjon har jeg da? og hva er forskjellen på versjonene?

Lenke til kommentar
er det forskjell på nye og gamle playstation maskiner ?

Ja det må jo være litt forskjell siden det finnes en del forskjellige versjoner....

 

 

Dette kan kanskje bare være tull men jeg mener å huske at PS2 er oppe i versjon 10 nå.... Jeg kjøpte min PS2 i 2001 og er versjon 3... Correct me if I'm wrong.

jeg kjøpte i januar 2001, hvilken versjon har jeg da? og hva er forskjellen på versjonene?

Du kan sjekke hvilken versjon du har på undersiden av playstation. Jeg vet ikke helt hva forskjellene er though ??

 

vurderer å kjøpe meg den nyeste playstation. Selge min nåværende til 700spenn eller noe, legge til 800 og se om ting går mer smooth da.

 

Har de Pstwo på eb games , på oslo s forresten?

Lenke til kommentar
er det forskjell på nye og gamle playstation maskiner ?

Ja det må jo være litt forskjell siden det finnes en del forskjellige versjoner....

 

 

Dette kan kanskje bare være tull men jeg mener å huske at PS2 er oppe i versjon 10 nå.... Jeg kjøpte min PS2 i 2001 og er versjon 3... Correct me if I'm wrong.

jeg kjøpte i januar 2001, hvilken versjon har jeg da? og hva er forskjellen på versjonene?

Da regner jeg med at du har noen av de tidligste versjonene siden du kjøpte PS2 ca. 1-2 måneder eter releasedato til PS2... Aner ikke hva som er forskjellen tough....

Lenke til kommentar
Forresten, hvordan kan man få med andre gjengmedlemmer inn i bilen din for eventuelt å utføre ett aldri så lite <<driveby>> :roll:  :cool:

Du går bort til en gruppe gjengmedlemmer, sikter på dem med R1 er det vel, og trykker på d-pad opp ( ^). Deretter finner du deg en bil du kan kjøre rundt i. Det er en fordel hvis denne er 5-dørs.

Thnx dude :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå sitter jeg og venter, skal spise en banan og lage kako..

 

Så skal jeg ut og slo opp campingstollen, kansje ta med en kopp til postmannen :p

Haha, Posten kom ca 1230..

 

Først nå, (merk nåja!) er jeg kommet meg vekk fra tven i frykt for elepsi anfall :p

 

Gleder meg til jeg kommer hjem igjen, da blir det mer spilling! :D

 

Men så, et in-game spørsmål:

 

Noen som vet hvor man finner den lastebilen man skal bruke for og starte sub-mission, "burgular"?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...