Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hi hi...scora 3 ganger på kjæresten i dag :D

 

en kamerat var her, dette spillet er jammen kult på multiplayer eller hva?

Eh...

Ikke for å gå helt inn i detaljene her men forstod jeg dette rett

Inne i spillet kan du få en kjæreste og hun kan du score på, og det er veldig kult å gjøre i multiplayer sammen med en kamerat :ermm:

Lenke til kommentar
hi hi...scora 3 ganger på kjæresten i dag :D

 

en kamerat var her, dette spillet er jammen kult på multiplayer eller hva?

Eh...

Ikke for å gå helt inn i detaljene her men forstod jeg dette rett

Inne i spillet kan du få en kjæreste og hun kan du score på, og det er veldig kult å gjøre i multiplayer sammen med en kamerat :ermm:

:dontgetit: Håper han ikke mente det jeg tror han mente. :dontgetit:

Lenke til kommentar

leste her for litt siden (i dette forumet) at det var IGN eller noe som hadde spurt rockstar om det gikk an å frakte biler på lastebiler uten at bilene man frakter detter av - som de gjorde i Vice city. (tenker på sånne lastebiler som er laget for å nettopp frakte biler) - og rockstar sa at de hadde en overraskelse akkuratt på dette punktet - noen som har funnet ut akkuratt dette. (jeg har ikke) :(

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
vet noen hvor jeg kan finne pilot-skole??har blitt ferdig med alle skolene unntatt pilot-skolen fordi jeg ikke kan finne den..

fått alle byene da? fikk pilot skolen i stad etter jeg har tatt over den gamle flystripa ute i ørkenen. Du skal kjøpe den på tredje oppdrag for han freaken fra fbi eller CIA eller hva han er. (markert som "T" på kartet.) Ett av oppdragene da blir rett og slett å få flyserfikatet. ;)

 

BTW - digger å fly private jet :thumbup:

Lenke til kommentar
leste her for litt siden (i dette forumet) at det var IGN eller noe som hadde spurt rockstar om det gikk an å frakte biler på lastebiler uten at bilene man frakter detter av - som de gjorde i Vice city. (tenker på sånne lastebiler som er laget for å nettopp frakte biler) - og rockstar sa at de hadde en overraskelse akkuratt på dette punktet - noen som har funnet ut akkuratt dette. (jeg har ikke) :(

Jeg mener nå at biler holder seg oppå vogntog og sånt, hvis du har lagt merke til i det ene "big smoke" oppdraget, kommer det et vogntog, fullstappa med biler etter deg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...