Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Sorry, åss. Det var ikke hensikten. Men man må nesten regne med spoilers i en tråd om et spill som har vært ute en liten god stund.

 

Og det var vel ikke en så fæl spoiler, var det vel? Du fikk ikke vite noe særlig.

Nei, det var langt fra det værste jeg har sett - MEN jeg liker å finne ut ting selv. :)

ja men hvis dere vil finne ut alt selv er det vel bare og la være og lese alt i dette forumet.. hvordan i all verden skal man diskutere et spill uten og forklare eller gjenngi noe av innholdet i selve spillet..

 

ps. jeg er ikke ute etter gode kontakter.. men og få litt tips og ting om spillet. som jeg kanskje ville gått glipp av uten og lest dem her.. dele erfaringer fra spillet. da er det vanskelig og unngå spoilers :hmm:

:w00t:

blir lite innhold hvis alle spoilers skal skrives på denne måten. samt tungvindt

Endret av jamex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har noen opplevd at spillet bare plutselig henger seg opp? Eventuell bakgrunnsmusikk fortsetter, men alt annet står bom fast. Det har skjedd urovekkende mange ganger hos meg. Spesielt inne på Ammu-Nation. Irriterende.

Jepp, det skjedde meg også men kun EN gang. Akkurat idet jeg løp inn i den røde sirkelen foran ammu-nation duden.

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat klart GTA: SA nå.. Det er jo bare RÅKJIPT!!! :hrm:

Men egentlig er det jo litt fett da :thumbup:

Gleder meg til å utforske resten av spillet da :D

Gjør som meg, bestill den offisielle strategi guiden fra play.com til rundt 80 kr. Da har du en god hjelp ved siden av deg når du skal finne alle Tags, hestesko og photoshoots! +++

 

I og med at den er offisiell så ser den veldig bra ut også!

Her har du informasjon om hvordan respekt fungerer, hvilke handlinger/klær/biler osv som gir respekt+++

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...