Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

forslag til spoiler regel:

 

noen andre her som syntes at det er dumt at man ikke kan style sykler?

 

spoiler!!

 

 

hvordan skal man sykle fra bilen i første oppdrag når du bigsmoke og de andre blir jaget på sykkel av en bil med folk fra ballas gjengen? jeg får det ikke til.

 

spoiler!!

 

kun forslag :)

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar

mini spoiler!

 

 

driver med oppdrag på den dere Zero radiobil sjappa. noen tips til å klare oppdrag nr.2 der man skal skyte sånne delivery boys med et lite fly. får ikke til å styre flyet og når jeg møter noen bare vagler jeg rundt i lufta og kræsjer i btggninger til jeg blir skutt og sprenger!

 

 

mini spoiler!

Lenke til kommentar
Jeg har fått med meg at det går an og style biler og slikt.

Har ikke testet spillet selv, men hva er vits med dette?

Er det ikke slik at man kaster seg ut av en bil og stjeler en annen bil?

Fordi jeg klarer ikke bare ha en bil, jeg trenger minst 10biler på 10min :)

du finner ut den dagen du prøver spillet. synes styling er kult men dyrt

Lenke til kommentar
mini spoiler!

 

 

driver med oppdrag på den dere Zero radiobil sjappa. noen tips til å klare oppdrag nr.2 der man skal skyte sånne delivery boys med et lite fly. får ikke til å styre flyet og når jeg møter noen bare vagler jeg rundt i lufta og kræsjer i btggninger til jeg blir skutt og sprenger!

 

 

mini spoiler!

Må ta det med ro bare, og ikke golde inne x på kontrollen. da går det nok fint

Lenke til kommentar

Forresten, et lite spørsmål. Når man har tatt over områder, kommer de av og til under angrep fra andre gjenger. Hvordan blir det når man har tatt over alt som er i en by? Vil de andre gjengene fremdeles kunne prøve seg, eller?

 

Innbiller meg at det er litt stress hive seg på et fly og fise avgårde til hjembyen så snart et kvartal er under angrep.

Lenke til kommentar
Forresten, et lite spørsmål. Når man har tatt over områder, kommer de av og til under angrep fra andre gjenger. Hvordan blir det når man har tatt over alt som er i en by? Vil de andre gjengene fremdeles kunne prøve seg, eller?

 

Innbiller meg at det er litt stress hive seg på et fly og fise avgårde til hjembyen så snart et kvartal er under angrep.

hvor langt er du egentlig kommet?

Lenke til kommentar
Forresten, et lite spørsmål. Når man har tatt over områder, kommer de av og til under angrep fra andre gjenger. Hvordan blir det når man har tatt over alt som er i en by? Vil de andre gjengene fremdeles kunne prøve seg, eller?

 

Innbiller meg at det er litt stress hive seg på et fly og fise avgårde til hjembyen så snart et kvartal er under angrep.

hvor langt er du egentlig kommet?

Tja, er ferdig med det første ta-over-nabolag-oppdraget jeg fikk av Tenpenny. Har bare donut-sjappen og en S på radaren (hvis jeg ikke husker helt feil).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...