Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Likte Vice City bedre. Ble vel egentlig lei av replikker som "It's on now" og diverse getto-skjeldsord. Gleder meg likevel til det kommer til pc, tok meg 11 missions å innse hvor lite jeg likte det.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Har kommet til San Fierro nå, og har under 30 000 $, hvor kan jeg øke denne lille formuen litt kjapt? Og hvor kan jeg kjøpe meg dress?

5589591[/snapback]

 

Du kan kjøpe dress etter du har runda spillet.

5590640[/snapback]

 

Nettopp. Du burde ikke kaste bort penger før du er ferdig med oppdragene. En gang i blant får du bruk for penger, og da er det kjipt å vite at du kjøpte dress e.l. for dem...

Lenke til kommentar

Hvis du kjører billøp rett bak der hvor du begynner (huset til broren eller hva det er) får du 10000, ellers er det jo bare å begynne å jobbe ;) -Feks som taxssjåfør, eller noe...

...men om du ikke trenger pengene akkrurat nå er det ikke så nøye, for i San Fierro tjener du mye mere/raskere penger enn i den første byen.

Lenke til kommentar

Gikk til Los Santos med mine 25 000 $ i går, savet i huset til Carl. Så gikk jeg og veddet alle pengene mine på en hest, odds 12-1. Første gangen tapte jeg alt jeg hadde, men på andre forsøk vant jeg rundt 300 000 $. Save, gikk tilbake og veddet igjen. Nå er formuen min på over 3,5 mill. Kjøpte våpen og MYE ammunisjon på Ammu-nation og ble "hitman" med Silenced Pistol, 9mm, Sawn-off Shotgun og Micro Uzi. Kjøpte også alle eiendommene jeg kunne få øye på i San Fierro.

 

Hvis du vil gå opp i skill fort med våpen, bare stå og skyt på dekket på en stor bil. F.eks en brannbil er perfekt. Dette virker dessverre ikke med shotgun, men da stikker du bare til nærmeste parkeringsplass og skyter på biler.

Endret av Laman
Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

 

PS: Denne tråden hadde inntil nylig ikke vært aktiv siden januar 2005, og dette med å slå ned på samletråder er noe vi har trappet opp ekstra mye etter den tid. Den har ikke blitt stoppet før nå, fordi vi trodde tråden uansett var lagt død, og fordi GTA-serien har fått sin egen forumkategori.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...