Gå til innhold

TEST: Vi anskaffer en super-PC: Del 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[quote name='Alcoholiday' date='06/09/2004 : 22:11']Hva skjedde egentlig med den OCZ strømforsyningen som ble avbildet først, men av en eller annen grunn ikke montert? :dontgetit:[/quote]
Det har sikkert noe med "feil" valg av komponenter, det kommer jo en del 2 og 3 som kan forklare ting og tang! Spennende!

Hadde vært stilig om Crusial Ballistix var valgt, det er jo noe nytt og spennende!

[SPÅKONE-MODE]Jeg tipper at Gigabyte hovedkortet blir bytta ut med, tja, MSI sitt NEO sak :p[/SPÅKONE-MODE]

(Kunne jeg bare bruke en slik mode på lotto-tallene...)
Lenke til kommentar
BenQ 8700? Er ikke det en prosjektor?

 

AtW

Jo, jeg sitter her i en "vill ha projektor" verden helt for meg selv, og jeg må bare beklage for at jeg trer det over hodet på dere :p

 

DrE

Hehe, dual-prosjektor til datamaskin, for en vill ide :)

 

AtW

hehehhee, du skal faen meg ha en stor vegg for å få plass til dual prosjektor også da! :w00t: ser for meg det datarommet gitt... ;)

 

Uansett, undertegnede får ett fint system... ingen tvil.. Gleder meg til å lese del 2 :w00t:

 

-mamazboy-

Lenke til kommentar

Men Herr Dahle, hvordan klarte dere å installere win xp(regner med at det er det dere har valgt, super pc'er fungerer liksom dårlig med win 3.11) på den sata disken uten floppy, så vidt jeg husker så må man legge inn driverne til sata kontrollen ved hjelp av en floppy, helt i begynnelsen av installasjonen.

 

Men ellers ser dette bra ut! Tipper at dere hadde problemer med den dps'en, da den har skapt en del problemer for en kamerat av meg.

Lenke til kommentar

Tja, noen av oss har ingen bruk for diskettstasjon - så hvorfor gidde bruke penger på det? Blir jo en kabel ekstra og litt dårligere airflow :)

 

Kunne ane meg at det ble endel diss pga komponentvalg o.l. Men synes oppsettet ble ganske bra, selv om det er visse deler man i ettertid skulle ha byttet i noe annet. Dette kan merkes spesielt godt i del 3 om jeg ikke husker feil :mad:

 

Ellers går det alltid ann å sette opp noe råere som bråker som en bever på crack, men er enig med Dahle at man må kunne leve med denne maskinen også. Er litt kjipt å lese VG med 50db bråk under pulten :)

Lenke til kommentar
Men Herr Dahle, hvordan klarte dere å installere win xp(regner med at det er det dere har valgt, super pc'er fungerer liksom dårlig med win 3.11) på den sata disken uten floppy, så vidt jeg husker så må man legge inn driverne til sata kontrollen ved hjelp av en floppy, helt i begynnelsen av installasjonen.

 

Men ellers ser dette bra ut! Tipper at dere hadde problemer med den dps'en, da den har skapt en del problemer for en kamerat av meg.

Trenger man å instalere driver med floppy? man kan bruke en usb lagrings enhet eller cdrom til å instalere drivere. Jeg la ikke inn drivere da jeg instalerte xp på min sata hd... tenkt jeg måtte det men neida det gikk fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...