Gå til innhold

TEST: Vi anskaffer en super-PC: Del 1


Anbefalte innlegg

Kanskje bare meg?

 

Men er ikke dette et strait forward pc-bygge med det dyreste en kan få for penger. Uansett så er artikkelen artig lesing, bare det at den gjennomsnittlige geeken får vell ikke noe annet utbytte enn å glede seg til hva de forskjellige benchmark vil gi av score.

 

Men en super-pc burde fått smake en vapo eller prommie, men det overrasker meg ikke om det kommer :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å blande inn lyd og headset ble bare dumt. Det har i bunn og grunn ingenting med PC bygging å gjøre i det hele tatt. Headsettet er sikker bra, selv om Sennheiser har en enda bedre modell.

Når det gjelder høytalerene kan de ikke måle seg med hva som er mulig å få tak i.

Hadde jeg hatt denne testen ville jeg holdt meg til PC og ikke gjort en feil når det kommer til valg av høytalere.

Lenke til kommentar
Svar på noen av ikke-hardware-relaterte spørsmålene du har fått om artikkelen da, Øivind.

tja. Hva skal jeg si...

 

 

Jeg har lært utrolig mye om det å sette sammen PC på papiret :p (overser snorreh). Innrømmer dog at det finnes mange som har peiling i "hjelp, jeg skal ha ny PC forumet", der jeg også hentet litt informasjon til denne PC'n.

 

Selve vindunderet står nå midlertidig på soverommet, da jeg pusser opp "kontoret". Den voktes forøvrig av to stk pitbull, hvor den ene har rabbies og den andre bare er konstant forbanna.

 

Kan liksom ikke si så mye, da det kommer mer i del 2 og 3 (onsdag og fredag)...

 

Men takk til alle som liker lesningen. Håper det smaker med litt annet enn LCD tester fra min kant ;)

Lenke til kommentar
Ville valgt Pc Power and Cooling 510W Deluxe PSU, bedre fins ikke, men litt vanskelig å få tak i i Norge :)

 

Men ellers fabelaktig pc. Hvilke fordeler får man ut av to skjermer ved siden av hverandre?

Mange, her er ett kraftig komprimert bilde av min andre monitor, og hva jeg bruker den til. (den brukes også til TV når det passer seg). Av anonymitetshensyn så er Trillian, DC og Mail-vinduet litt "kjedeligere" enn det pleier å være.

 

 

 

desktop2.jpg

 

 

 

Og en lenke til ett fullsize-bilde (tar litt plass):

 

Monitor 2

 

AtW

Lenke til kommentar

Jepp,ser her blir en del kritikk ang valg av det ene og det andre , ikke alle kan bli "fornøyde" da smaken som kjent er som baken , uansett er dette en meget bra maskin. Den som hevder noe annet har rett og slett ikke peiling .

Så gratulerer med en av landets råeste PCèr :thumbs:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Hvilke fordeler får man ut av to skjermer ved siden av hverandre?

Dobblet så mye plass å ha programmer på. Dette er utrolig deilig dersom du har prøvd det. Jeg har desverre bare 2 stk 17" CRT, og det kun på en av maskinene mine.. Skulle gjerne hatt en 20" LCD om jeg hadde råd.. (og en til om prisene faller myyye)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...