Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Pcen ble bygd i vinterferien i år. 

Jeg har prøvd så godt jeg kan for å skjule kablene, men ikke alltid lett.

Kabinettet er XL R2.

24edx05.jpg

152j5p2.jpg2psiyoo.jpg

Endret av zlpw0ker
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tja så ikke så verst ut det der.

Angrer ikke et sekund på at eg kvittet meg med mine egne snurredisker :p

anbefaler å ta ut den nederste hardisk racken. Plasere 2 vifter i front for å suge inn luft.

Istedet for i bunn.

Endret av Netrum
Skrevet (endret)

Tja så ikke så verst ut det der.

Angrer ikke et sekund på at eg kvittet meg med mine egne snurredisker :p

anbefaler å ta ut den nederste hardisk racken. Plasere 2 vifter i front for å suge inn luft.

Istedet for i bunn.

Det er faktisk 2 Noiseblocker eLoop Fan B14-PS 140mm PWM foran hdd racken som blåse inn.

Husker ikke helt hva det heter akkurat nå,men kjøpte og installerte en i bunn slik det ikke blir for mye positive or negative airflow. Trur det er det det heter.

Endret av zlpw0ker
Skrevet (endret)

*snip*

I like your style :)

Tøft og gjennomført. Legger tråden din til i listen over "must read`s".

## Opprimmelig post med bilder fjernet på grunn av størrelse av ilpostino. ##

Endret av ilpostino
  • Liker 2
Skrevet

*snip*

I like your style :)

Tøft og gjennomført. Legger tråden din til i listen over "must read`s".

Takk for det :)

At du ikke har fått mer enn den ene vote'n som jeg ga deg er en skam! Meget pent utført GreenRay :D

Hehe, virker som du fikk fart i folk :p

Nice felger på stolen ;)

Jepp, mangler bare at de spinner :)

Skrevet

Yes :)

Planen er å flytte på pc mellom stue og eget datarom så fant ut at noe mindre måtte til.

Håndtak er på vei.

Skrevet

Kjører fortsatt Z68 og Sandy, men om noen uker blir det å pensjonere begge til fordel for Skylake. Ikke bry dere om kaninene, det er snart vårrengjøring, da skal kabinettet ribbes og vaskes innvendig.    :w00t:

post-15029-0-26484200-1459605548_thumb.jpgpost-15029-0-99003800-1459605647_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Holder på å titte rundt etter ett nytt kabinett, i ikke så alt for dyr prisklasse. Sett en del på youtube. Greit at en kan tenke grønt når det kommer til PC, men hva synes dere?

Bare å hoppe rett til 4:37 å følg med øverst i bildet  ;)

Noen som har forslag til kabinett, uten sidevindu, plass til en del hdd'er, som støtter e-atx, som ser pent ut og prislapp helst ikke over 1500 kr? Sitter med fractal R5 som egentlig er stort nok i størrelse men det byr på visse problemer.

Endret av FranZe
Skrevet

Holder på å titte rundt etter ett nytt kabinett, i ikke så alt for dyr prisklasse. Sett en del på youtube. Greit at en kan tenke grønt når det kommer til PC, men hva synes dere?

Bare å hoppe rett til 4:37 å følg med øverst i bildet  ;)

https://www.youtube.com/watch?v=mzXmR9QerOY

Noen som har forslag til kabinett, uten sidevindu, plass til en del hdd'er, som støtter e-atx, som ser pent ut og prislapp helst ikke over 1500 kr? Sitter med fractal R5 som egentlig er stort nok i størrelse men det byr på visse problemer.

God men gammel, og ganske lik den du har per idag.

https://www.komplett.no/product/773434/datautstyr/kabinetterbarebone/big-tower/fractal-design-define-xl-r2-black-pearl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...