Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja så ikke så verst ut det der.

Angrer ikke et sekund på at eg kvittet meg med mine egne snurredisker :p

anbefaler å ta ut den nederste hardisk racken. Plasere 2 vifter i front for å suge inn luft.

Istedet for i bunn.

 

Det er faktisk 2 Noiseblocker eLoop Fan B14-PS 140mm PWM foran hdd racken som blåse inn.

Husker ikke helt hva det heter akkurat nå,men kjøpte og installerte en i bunn slik det ikke blir for mye positive or negative airflow. Trur det er det det heter.

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar

 

*snip*

 

I like your style :)

 

Tøft og gjennomført. Legger tråden din til i listen over "must read`s".

 

Takk for det :)

 

At du ikke har fått mer enn den ene vote'n som jeg ga deg er en skam! Meget pent utført GreenRay :D

 

Hehe, virker som du fikk fart i folk :p

 

Nice felger på stolen ;)

 

Jepp, mangler bare at de spinner :)

Lenke til kommentar

Holder på å titte rundt etter ett nytt kabinett, i ikke så alt for dyr prisklasse. Sett en del på youtube. Greit at en kan tenke grønt når det kommer til PC, men hva synes dere?

 

Bare å hoppe rett til 4:37 å følg med øverst i bildet  ;)

 

 

Noen som har forslag til kabinett, uten sidevindu, plass til en del hdd'er, som støtter e-atx, som ser pent ut og prislapp helst ikke over 1500 kr? Sitter med fractal R5 som egentlig er stort nok i størrelse men det byr på visse problemer.

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

Holder på å titte rundt etter ett nytt kabinett, i ikke så alt for dyr prisklasse. Sett en del på youtube. Greit at en kan tenke grønt når det kommer til PC, men hva synes dere?

 

Bare å hoppe rett til 4:37 å følg med øverst i bildet  ;)

https://www.youtube.com/watch?v=mzXmR9QerOY

 

 

Noen som har forslag til kabinett, uten sidevindu, plass til en del hdd'er, som støtter e-atx, som ser pent ut og prislapp helst ikke over 1500 kr? Sitter med fractal R5 som egentlig er stort nok i størrelse men det byr på visse problemer.

God men gammel, og ganske lik den du har per idag.

 

https://www.komplett.no/product/773434/datautstyr/kabinetterbarebone/big-tower/fractal-design-define-xl-r2-black-pearl

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...