Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Hva er det med dette forumet og Fractal, er jo det eneste som blir anbef. Spons eller? :p

Jeg får ca 1000 hver gang jeg nevner Fractal. :-)

 

Ellers så står du fritt til å finne et annet kabinett som treffer de punktene han etterspør.

Under 1500kr, EATX, uten sidevindu, ser pent ut (objektivt her), plass til masse disker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Kan åpne muligheten til sidevindu i og med jeg har mulighet til å plassere maskinen i ett skap. Fjerner døren og skjærer ut hele bakplaten i skapet.  

 

Phanteks Enthoo Pro M 

Da må jeg vel kjøpe 4 "hengende" hhd fester i tillegg, hvis jeg skal ha plass til 6 hdd'er? 

Møter jeg på samme problem som med Fractal R5 her? Om en ser på videoen under så var det akkurat den skråen han prater om jeg måtte gå løs på med vinkelsliper'n der. Han nevner at det støtter opptil 26.4 cm HK og mitt måler 27,2 cm. Han nevner dette rundt det 11 minutt.  

 

 

Åpnet seg litt mer opp her med tanke på valg her nu om jeg kan kjøpe med vindu.

Er dette brukbart?

Lenke til kommentar

Ok. Kan åpne muligheten til sidevindu i og med jeg har mulighet til å plassere maskinen i ett skap. Fjerner døren og skjærer ut hele bakplaten i skapet.  

 

Phanteks Enthoo Pro M 

Da må jeg vel kjøpe 4 "hengende" hhd fester i tillegg, hvis jeg skal ha plass til 6 hdd'er? 

Møter jeg på samme problem som med Fractal R5 her? Om en ser på videoen under så var det akkurat den skråen han prater om jeg måtte gå løs på med vinkelsliper'n der. Han nevner at det støtter opptil 26.4 cm HK og mitt måler 27,2 cm. Han nevner dette rundt det 11 minutt.  

 

 

Åpnet seg litt mer opp her med tanke på valg her nu om jeg kan kjøpe med vindu.

Er dette brukbart?

Her er test av 750d

 

http://www.sweclockers.com/test/17630-corsair-obsidian-750d

Lenke til kommentar

HK har du?

 

Jeg har et Asus X99-E WS i mitt R5. Knutgrus har et R5E i sitt R5.

 

Å ha det for å ha det i er noe annet enn at en får bruke det en har betalt for. Tviler på at Knutgrus bruker alle sata-kontaktene.på hovedkortet, vinkelen på de kablene hadde vært artig å sett :) Ei heller tar jeg sjansen å la hovedkortet ligge nedpå kabinettet, kanskje litt feig der, men i tilfelle tenker nå jeg. Det koster jo litt å kjøpe nytt :)

Hovedkortet ditt måler 0.5 cm mindre, slikt sett "passer" det litt bedre. Har Msi X99A Xpower som har samme mål som R5E.

Lenke til kommentar

Nessten som att man skulle kjøpt et bare for a ha:P Men er det ikke litt lite? Virker kanskje bare sånn på bildet

Det er stort nok for det meste :)

 

iqAN3.jpg

 

Fant et GAMMELT! bilde av innsiden av mitt gamle Tj07. Da hadde jeg 16stk harddisker i kabinettet :p

 

8 stk oppe og 8 stk under der radiatorer kan være.

 

Konge kabinett med plass til 2 stk psu også :D

kabbissror.jpg

 

Litt senere, da jeg begynte å få noen ssder. I bakgrunnen tror jeg det er et par ATI 5870 :p

 

ssdmonteringnizzen.jpg

 

Her enda senere, med ATI 6990! + 6970 i cfx   :green:

tj07klipp.png

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Prøver å holde det så ryddig som mulig. Jobb-pcene er strøkne, men er ganske fornøyd med den private også. HW er forresten: i5 4590, ASUS 97-P, 16GB Corsair Dominator GT, 3x2TB WD Red Pro, 1xOCZ Agility 3 240GB SSD og Sapphire Radeon R9 380X Nitro.

 

EDIT1: Er forresten NZXT H440 New Edition Silent Ultra

post-78419-0-13965600-1461168841_thumb.jpg

Endret av AT1S
Lenke til kommentar

 

Ikke kjøp for stort.

 

Skulle jeg kjøpt igjen hadde jeg nok ikke kjøpt Corsair 900D. Får plass til 2x 480x60 rads, men den er så tung at jeg orker ikke ta den med på lan. Har en ekstra maskin som jeg bruker til det :p

Ikke noe som heter for stort..

 

 

Her synes jeg kabinettet mitt ble litt stort...

 

Testa "et par" ssder

345.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...