Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo logisk det. det er jo ikke en ny prosessor arkitektur, men kun en forminsking av den nåværende.

 

det er jo intel sin "tick tock" taktikk der de hopper på "tocksa" (sandy bridge var en tock), og hinker på "ticksa" (ivy bridge) for å komme med en banal metafor. Jeg mener fortsatt at 10-15% økning er ganske pent på en 1 år gammel arkitektur. Videre så er vel gpu'n den som harr fått størst overhaling?

 

Videre når prisene på ivy bridge ikke kommer til å ligge noe spesielt høyere en sandy bridge så ser jeg ingen grunn til å kjøpe sandy bridge nå med mindre man har "lopper i buksene"

 

http://en.wikipedia....Intel_Tick-Tock

Endret av vitty
Lenke til kommentar

La meg si det så enkelt at HX850 har fulgt meg i 2 år nå, å når jeg hadde den, hvorfor kjøpe ny? :-)

 

Maskinen fungerer veldig bra, men jeg liker det litt ryddigere enn dette. Noen som har forslag på bra tidleg som jeg seinere kan bruke. En vann loop i push & pull?

 

Er det noen vits å kjøle HDD med vann, sett endel som gjør dette.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke akurat en dårlig strømforsyning så ser ikke ne grunn til å oppgradere helt enda.

Vannkjøling på harddisker er bare tull, en saktegående vifte er mer enn nok. Harddisker liker ikke å bli for kalde heller. Rundt 35-40 grader er fin fint.

Lenke til kommentar

Skal legge ut litt fler bilder ikveld på kabinettet om jeg får tid, driver med litt mods, da det ikke skader med litt mer luft i disse kabinettene.

 

Nei, kunne tenke meg at det ikke kar nødvendig, men måtte spørre. Men da er bare spm. Hvilke vifter skal jeg montere? Kan det lønne seg å ha eksternt kabinett til radiatorene? Vurderer da 2x360 med en tykkelse på 60. Dette bør kjøle det meste av hardware??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...