Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Er enig i mye dere sier. Vurderer å bygge i 1/4toms slanger med noen pene vinkler, og inkludere noen fiffige hurtigkoplinger. Men tror ikke det blir før jeg bytter ut 6870ene :\

Bak hk er det så fullt at det er bul på døra..

Som nødløsning kan jeg jo surre slangen med ståltråd slik jeg har gjort mellom gpuene. Synes det fungerte bra selv om det ikke er så spesielt pent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte leke litt med hardware selv idag. Klarte ikke å la H100'en ligge ubrukt, så monterte den i 550D-et for å se litt temps og teste den litt sammen med noctua viftene.

 

Måtte ofre litt kabler, så det er veldig synd med den viftekabelen som går på tvers over hele kabinettet, men om en uke eller to skal det skrues ned igjen, så jeg er ikke veldig bekymret. Veldig fornøyd sålangt, 10 minutter med intel burn test ligger temps på rundt 45 grader med viftene på 5v.

 

Jeg måtte ha blokka på kjøleren vridd 90 grader. Den passer nemlig ikke den andre veien, fant jeg ut :p

 

Boota først med blokka "rett vei", med idle på 40 grader, og hoppa fort opp på 80 grader når jeg starta burn test. Da var det bare å slå av med en gang og skru litt mer :) Viste seg at under halvparten av blokka fikk kontakt med cpu. :wee:

 

Gamle kjøleren fra noen sider tilbake:

 

 

L2i5m.jpg

 

 

 

H100:

 

 

 

FgmcU.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Måtte leke litt med hardware selv idag. Klarte ikke å la H100'en ligge ubrukt, så monterte den i 550D-et for å se litt temps og teste den litt sammen med noctua viftene.

 

Måtte ofre litt kabler, så det er veldig synd med den viftekabelen som går på tvers over hele kabinettet, men om en uke eller to skal det skrues ned igjen, så jeg er ikke veldig bekymret. Veldig fornøyd sålangt, 10 minutter med intel burn test ligger temps på rundt 45 grader med viftene på 5v.

 

Jeg måtte ha blokka på kjøleren vridd 90 grader. Den passer nemlig ikke den andre veien, fant jeg ut :p

 

Boota først med blokka "rett vei", med idle på 40 grader, og hoppa fort opp på 80 grader når jeg starta burn test. Da var det bare å slå av med en gang og skru litt mer :) Viste seg at under halvparten av blokka fikk kontakt med cpu. :wee:

 

Gamle kjøleren fra noen sider tilbake:

 

 

L2i5m.jpg

 

 

 

H100:

 

 

 

FgmcU.jpg

 

 

 

Hvilket kabinett er det du har her? Pent og ryddig, det skal du ha :)

Lenke til kommentar

Hvilket kabinett er det du har her? Pent og ryddig, det skal du ha :)

Ser ut som et sort 500R

 

Det er kanskje det? Trodde det var 650D :)

Det er et 550D, støydempingsmattene + hovedkortplata avslører det.

Nydelig kabinett, men fy for en stiv pris :p Har selv lyst til å oppgradere til noe litt større, men er så fornøyd med mitt 430 Elite at jeg ikke klarere :p

Lenke til kommentar

Her er mitt Obsidian 550D. Litt småting som gjenstår, og jeg er fortsatt usikker på om jeg skal bytte til AX850~ for å få brukt alle kablene jeg kjøpte.

 

Hvorfor i huleste passer bare CPU, HK og GPU-kablene? :(

 

edit: fint med bilder også :p

 

 

post-22278-0-88819500-1335588751_thumb.jpg

 

post-22278-0-32245100-1335588746_thumb.jpg

 

post-22278-0-36792300-1335588739_thumb.jpg

 

post-22278-0-32222800-1335588733_thumb.jpg

Endret av MDCCLXXVI
Lenke til kommentar

Her er mitt Obsidian 550D. Litt småting som gjenstår, og jeg er fortsatt usikker på om jeg skal bytte til AX850~ for å få brukt alle kablene jeg kjøpte.

 

Hvorfor i huleste passer bare CPU, HK og GPU-kablene? :(

 

edit: fint med bilder også :p

 

Nice ;) Men det var da voldsomt for en kjøler du har satt på gpu'en :eek:

Lenke til kommentar

Måtte leke litt med hardware selv idag. Klarte ikke å la H100'en ligge ubrukt, så monterte den i 550D-et for å se litt temps og teste den litt sammen med noctua viftene.

 

Måtte ofre litt kabler, så det er veldig synd med den viftekabelen som går på tvers over hele kabinettet, men om en uke eller to skal det skrues ned igjen, så jeg er ikke veldig bekymret. Veldig fornøyd sålangt, 10 minutter med intel burn test ligger temps på rundt 45 grader med viftene på 5v.

 

Jeg måtte ha blokka på kjøleren vridd 90 grader. Den passer nemlig ikke den andre veien, fant jeg ut :p

 

Boota først med blokka "rett vei", med idle på 40 grader, og hoppa fort opp på 80 grader når jeg starta burn test. Da var det bare å slå av med en gang og skru litt mer :) Viste seg at under halvparten av blokka fikk kontakt med cpu. :wee:

 

Gamle kjøleren fra noen sider tilbake:

 

 

L2i5m.jpg

 

 

 

H100:

 

 

 

FgmcU.jpg

 

 

 

Hvilket kabinett er det du har her? Pent og ryddig, det skal du ha :)

 

Takk takk!

 

Er ikke så vanskelig når man har et bra kabinett som legger opp til å gjøre det enklest mulig.

 

Koster å være kar, og silence is golden :)

 

 

Ser bra ut MDCCLXXVI!

 

Nå er 3570k og min første SSD bestilt, nå må jeg bare bestemme meg for hovedkort og skjermkort, så kommer det nye bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...