Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Knipset ett kjapt bilde med GoPro kamera, etter montering av nytt hovedkort i gaming-PC'n idag.

 

Venter fortsatt på hvit 24-pin og nytt UV-lys til toppen.

Ellers ser jeg at det er ett par småting å justere på :roll:

 

post-189440-0-70526900-1334898549_thumb.jpg

 

*Edit*

Og ett mindre pent bilde med iPhone:

 

post-189440-0-01670400-1334899148_thumb.jpg

Endret av Sending!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Knipset ett kjapt bilde med GoPro kamera, etter montering av nytt hovedkort i gaming-PC'n idag.

 

Venter fortsatt på hvit 24-pin og nytt UV-lys til toppen.

Ellers ser jeg at det er ett par småting å justere på :roll:

 

post-189440-0-70526900-1334898549_thumb.jpg

 

*Edit*

Og ett mindre pent bilde med iPhone:

 

post-189440-0-01670400-1334899148_thumb.jpg

Den var rå! Skal legge inn et bilde av min når den er ferdig, men jeg har valgt LED-strips istedenfor kalde katoder ;-)

Lenke til kommentar

1. Mye bedre. Bruk finkornet sandpapir først og tørk over overflaten med papir som ikke loer og rødsprit. Jeg pleier å bruke våtsandpapir for å pusse ned.

2. Ja

3. 2-10 min avhengig av temperatur. Husk at innholdet i sprayboksen skal ha samme temperatur som luften i rommet der du skal spraye. Når du først sprayer over, så ha boksen ~20 cm fra materialet, og dra over én gang. Deretter venter du et par min og drar over igjen. Hvis du sprayer for mye på en gang, så begynner det å renne, og du må pusse ned og starte på nytt.

4. Jeg sprayer på kvelden og monterer morgenen etter, men lakken pleier ikke å være helt herdet da. Det optimale er nok å vente 48 timer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

1. Mye bedre. Bruk finkornet sandpapir først og tørk over overflaten med papir som ikke loer og rødsprit. Jeg pleier å bruke våtsandpapir for å pusse ned.

2. Ja

3. 2-10 min avhengig av temperatur. Husk at innholdet i sprayboksen skal ha samme temperatur som luften i rommet der du skal spraye. Når du først sprayer over, så ha boksen ~20 cm fra materialet, og dra over én gang. Deretter venter du et par min og drar over igjen. Hvis du sprayer for mye på en gang, så begynner det å renne, og du må pusse ned og starte på nytt.

4. Jeg sprayer på kvelden og monterer morgenen etter, men lakken pleier ikke å være helt herdet da. Det optimale er nok å vente 48 timer.

 

Jeg varmer alltid sprayboksen ved å la den ligge i varmt vann med en plastpose rundt, synes det er mye elttere å spraye når malingen er varm. Har også sett mange andre moddere gjøre det samme på youtube. :)

Lenke til kommentar

Her er et par bilder.

 

 

Det er med 4 år gammel hardware enn så lenge. Q9450, AMD 4850 og 8GB ram. PSUen er ny og skal beholdes, min gamle OCZ røyk over natta.

 

Kommer nok enten en 3570k eller 3770k, og en high-end GPU. Har kjøpt inn ram, H100 med noctua NF-F12 og den strømforsyninga på bildene.

 

 

 

KzkcV.jpg

 

 

L2i5m.jpg

 

 

ubL3s.jpg

 

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk :)

 

De er ikke helt perfekt, men siden dette skal skrues ned om noen dager/uker la jeg ikke mer tid på kabelføringen enn høyst nødvendig. Den blå s-ata kabelen syns jeg ødelegger mye, og skal erstattes med sort på det nye hovedkortet.

 

Den hvite delen på den interne USB2 kontakten blir borte, bruker den medfølgende overgangen fra USB 3.0 til USB 2.0. Den interne pluggen for USB 3.0 er helt sort og fin.

 

Så nå må jeg bare finne et hovedkort jeg er fornøyd med utseendet på. Ga litt for mye faen i pcen på bildene, og ting ble som det ble. Nå skal ting se bra ut, med et hovedfokus på stillhet. Liker ikke trenden på Z77 kortene med blå detaljer. Jeg vil ha sort, hvitt eller grått.

 

:D

Lenke til kommentar

Har ikke fått sett Z77 sabertooth uten armoren sin på, men det er jo kanskje litt poengløst å betale for "armor" man ikke ender opp å bruke? Uaktuelt å bruke med viftene hvertfall.

 

Klarer ikke bestemme meg utifra bilder og video om sabertooth er no pene, kanskje i virkeligheten.

 

 

Gigabyte har et X79 kort med grå/charcoal farve som ser jævlig sexy ut :p

Lenke til kommentar

Ja, T.U.F. delen av kortet passer meg fint, skulle likt å sett noen bilder av kortet uten plastikken på.

 

Er jo også mulig å kjøpe Gigabyte UD5(minst blå deler av de alle), ta av de blå kjøleribbene, pusse ned, grunne, også lakke sort, men da ryker vel garantien ut av vinduet.

 

 

Skal ikke være lett :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...