Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Kan den gå inn i pumpa? Bakerste vifta går inn i CPU_FAN kontakta.

 

Pumpa er kobla med viftetilkobling til hovedkortet. (Spurte en fyr hvordan jeg skulle gjøre det, var ganske grønn første gang jeg skulle montere et av de enkle vannkjølingssetta.. :p)

 

Vifta forran, er som du ser, kobla til hovedkortet den og. Kan jo se imorra om jeg finner noen tilkobling på pumpa, men da er jeg litt redd for at pumpa ikke får nok strøm.. (??)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den splittern du ser som jeg kjørte den fremste vifta på; altså den kabelen både jeg og du så inderlig hater kjører jeg der midlertidig... Splittern var noe jeg fant fram fra gamle Corsair A70-kjøleren min, som fulgte med. Prøvde og koble splittern til CPU_FAN og de 2 andre viftekablene inn i den, men den ene viftekabelen passa ikke.. Derfor blir det sånn midlertidig.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Da er alt klart for Sandy Bridge POWER!!! Tok vinkelsliperen og kappet et hull ved siden av PSUen, slik at jeg kan putte kabelene bak HKplaten. Ble ganske mer ryddig nå :D Hvor mye kaldere kan jeg forvente at det blir med bedre luftflyt. La resten av kabelene i 5,25" bayen.

 

Venter bare på nytt HK og en I5 2500k :D

post-223394-0-19199100-1334475575_thumb.jpg

post-223394-0-42804700-1334475619_thumb.jpg

post-223394-0-47849100-1334475681_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Var så heldig at jeg vant et Corsair 800D på The Gathering 2012 :)

Så da har jeg fått moddet inn hardware med vannkjølinga som jeg hadde.

 

Har lagt inn noen bilder fra moddinga i spoiler.IMAG0933.jpg

 

 

Det er et must i dette kabinettet å få litt mer luft inn.

Testing med 2 x 140mm i front.

IMAG0890.jpg

Fjerning av HotSwap-bayen. Fjerner også HDD-bay nede. (Beklager føttene ..)IMAG0892.jpgOppmerking for kutting i frontdekselet.

IMAG0896.jpgEndte med at jeg moddet inn en 140mm og en 120mm i front. (Har kuttet bedre rundt viftene, var bare en prøvemontering for å markere hvor det skulle kuttes mer)

IMAG0897.jpgTesting av Bitspower Rad-grill i front

IMAG0899.jpg

Men endte opp med dette i frontdekselet.

IMAG0902.jpg

Rad-grillen endte opp på døren for å få luften ut av 240-radiatoren til CPUIMAG0909.jpg

360-radiator til GPUs er montert, samt hovedkort og CPU-blokk.IMAG0917.jpg

Fått inn skjermkort, strømforsyner og 240-radiator nede.IMAG0919.jpg

Dratt slanger for CPU-loop.IMAG0922.jpgOgså fått dratt GPU-loop.IMAG0923.jpg

Litt stemning :)IMAG0933.jpg

IMAG0934.jpg

IMAG0935.jpg

IMAG0937.jpg

 

 

Blitt meget fornøyd med dette, både på utseende og temps.

 

Fikk testet med vinduet åpent her i går kveld. Rundt 14 grader på gulvet (inntak).

tempssafoaaalk.png

vil nå si det er helt ok :) Glemte å teste med load. Får se hva jeg får gjort i løpet av kvelden.

Endret av Snytefant
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Takk!

Flott at andre også liker det :)

 

Får bare beklage mobilbildene, men det er det kameraet jeg har :D

 

Kan legge inn specs for de som liker det

CPU: AMD x6 1055t

Hovedkort: Gigabyte GA-890GPA

GPU: Sapphire 6950 i cfx (unlocka shaders)

Minne: 16GB Corsair XMS 1333MHz

PSU: Corsair HX1050

 

HDD: Totalt 12,5TB, fordelt på 5x2TB, 2x1TB og en 500GB (Dette er da grunnen til at jeg må ha 3 disker nede i bunnen)

 

Vifter: 8x Gentle Typhoon 1850RPM til radiatorer, 6 stk. på 360-en og 2 stk. på 240-en.

Viftestyringer: Lamptron FC9 og Sunbeam Rheobus(?)

Tank: EK Bay spin reservoir

Radiatorer: Coolgate 360x60 og en MIST 240x30

Lenke til kommentar

Er det sånn at det er mot forumreglene å be om stemmer i konkurranser osv.? :p If so, bare slett denne posten. T.T

 

For dere som bruker Reddit:

 

Er med i en konkurranse på Reddit om peneste/kuleste/beste PC-build, og hadde virkelig satt pris på noen stemmer. Posten min finner du her.

 

For å stemme på meg upvoter du bare posten og legger igjen en kommentar hvor du sier at du har voted! :) Merk at kun dere som allerede har Reddit account kan stemme, og du må ha registrert deg før april! (for å hindre juks!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...