Gå til innhold

Hva HATER du på LAN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er ikke mye trance i scooter... ikke dance heller. selv om det er vocal betyr det ikke dance.

 

scooter er nok fortsatt techno ja.

*offtopic*

 

techno : Ben Sims, Gaetek, Umek, Jeff Mills osv..

 

scooter er mere euro-trance/dance skulle jeg tro.

 

 

men vi holder oss til tema da ;p

Lenke til kommentar

jeg missliker STERKT...

 

- de som skal kødde med de som sover

- cs

- "1337 Netbus haxor"

- Kan jeg få serialen din?

- folk som ikke har headphones

- folk som ikke klarer og oppføre seg

- og han som har klart og lage en bat fil med net send

 

er vel derfor jeg har sluttet og dra på store lan, ettersom jeg ikke gidder og tilbringe 3 dager eller mer et sted det så og si bare spilles CS, man ikke får sove pga mussikk og awm skudd, og masse annet drit.

 

små lan med venner er nokk det beste ja, med øl servering! :thumbup:

 

når det gjelder det med techno så er det de fleste mener "data generert mussik"

ta en tur innom nermeste lan, og du hører hva man mener...

(correct me if i am wrong...)

Lenke til kommentar
Det jeg hater er at folk kaller det LAN!

Det er et dataparty! hvor alle maskinene er koblet opp mot et LAN!

 

TG har laget en fin side som forklarer dette.. Gjelder forsåvidt for alle Datapartyerhttp://www.samlinga.org/notalan.html

Er egentlig det noe å irritere seg over? Altså, det er jo lettere å bare si "LAN", og folk skjønner hva du mener.. Skjønner ikke hvorfor folk skal være så utrolig pirkete?!? :roll:

Lenke til kommentar
små gatheringer er ofte lan, men tg er ett dataparty...

 

lan eller lanparty = nettverket er midtpunktet

dataparty = data(og mye mer) er midtpunktet

Å? Hvis nettverket er midtounktet, hva gjør vi da? Eksprimenterer med å få opp et nettverk på hittil ukjente måter?

 

Btw, jeg er på LAN/dataparty med en kamerat, men bruker halvparten av tida på å prøve å overføre filer over nettverket. Er det LAN eller dataparty?

Jeg spilte den andre halvparten av tida.

Lenke til kommentar

Når det gjelder store LAN så hater jeg folk med høytallere... ikke alle som hører den samme typen musikk... Jeg sover ALDRI på en LAN, men går alltid hjem om jeg er trøtt... (på grunn av tull)

 

Videre konstante strømbrudd og no nettverk kan være irriterende, men jeg går ikke på LANs som ikke har dette under kontroll...

 

Når det gjelder små private LANs så blir jeg sur hvis vi ikke får til noe med nettverk osv... VI VET AT VI SKAL få det til, men det tar hele natta...

Lenke til kommentar
Er _MYE_ koseligere med intimlan med huggelige folk, enn lan stappet med fjortiser som hyler etter AK skudd i CS :) Lan hvor det blir spilt mye forskjellige FPS spill er å foretrekke :)

Bare synd at ALLE kompisene mine vil spille cs og wc3 da!.. :cry::no::thumbdown:

 

EDIT:

det jeg hater mest på lan er når strømmen går , og linje blir borte!

 

og folk som spiller en sagner 100ganger den natta. elns!

 

også folk som sitter og ødelegger for folk!

 

Dataparty i et nøtteskall...

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Vell...

Etter hvert innså jeg at den eneste grunnen til at jeg var på dataparty var å få skaffa stæsj og diskuterer med andre jevntenkende. Det ble for mange drawbacks til at det med dataparty ble noe positivt, så jeg satte spaden i jorda og slutta enkelt å greit med "sporten".

 

Stasj får jeg tak i uansett, og diskutering kan jeg gjøre på IRC/forum. Skal man først være sosial, kan man egentli drite i pc'n :p

Lenke til kommentar

Det jeg haaater mest med LAN er høytalere... hvorfor kan ikke folk bare bruke headset? Så slipper alle å høre hverandre ;) Et annet stooort problem er unger som ikke kan spille crewet om hjelp, men går løs på uskyldige naboer som faktisk er opptatt med andre ting... :thumbdown:

 

Edit: Ja og så hater jeg at nettverket detter ut :(

Endret av ok2k
Lenke til kommentar
Et annet stooort problem er unger som ikke kan spille crewet om hjelp, men går løs på uskyldige naboer som faktisk er opptatt med andre ting... :thumbdown:

Siden når ble det crewets oppgave å hjelpe deltagerne? Tidligere hadde man tech-crewet som hadde som oppgave å hjelpe deltagerne med å få koblet seg på nettverket, men det er så basic at "alle" kan det nå, og folk spør ikke tech om slike ting lenger, derfor har de aller fleste partyene droppet å ha det noe lenger. Om man lurer på noe er det somregel enkelere å spørre de du drar sammen med/sitter sammen med....

Lenke til kommentar
Et annet stooort problem er unger som ikke kan spille crewet om hjelp, men går løs på uskyldige naboer som faktisk er opptatt med andre ting...  :thumbdown:

Siden når ble det crewets oppgave å hjelpe deltagerne? Tidligere hadde man tech-crewet som hadde som oppgave å hjelpe deltagerne med å få koblet seg på nettverket, men det er så basic at "alle" kan det nå, og folk spør ikke tech om slike ting lenger, derfor har de aller fleste partyene droppet å ha det noe lenger. Om man lurer på noe er det somregel enkelere å spørre de du drar sammen med/sitter sammen med....

Basic sier du... ikke for alle 13-åringene som drar meg seg mammas pc og skal spille cs og skrike i ett sett! En del av disse vet knapt hva et nettverkskort er... :roll:

Lenke til kommentar

Første gangen de drar på LAN er det gjerne litt vanskelig, men innen de drar på et stort offentlig LAN har de sitti 100 ganger hjemme i kjelleren og spilt, og lært & fått hjelp av storebror.

 

 

Det er ikke lenger et problem at man ikke kan noe, og når det er det, så er det alltid noen i kameratgjengen som greier å få fikset det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...