Gå til innhold

Hva HATER du på LAN?


Anbefalte innlegg

Hva hater du mest når du er på LAN parties

 

 

Det jeg hater er at folk IKKE faen greier å ha med seg hodetelefoner, de MÅ ha med seg de største høytalerne de finner hjemme og spille den verse techno musikken sin! :mad:

 

Og når jeg skal sove på LAN prøver jeg å finne en plass der ingen kan finne meg, for ellers er det en eller annen fjortis dritt unge som skal tegne på deg å holde et helvete for deg! :mad:

 

idioter som MÅ bare skrike så høyt de kan når de taper i CS :hrm:

 

Og om nettene hater jeg at fulle fjortiser kommer inn og prøver å være wannabe "on LAN, but i get drunk insted and go on LAN when im drunk :D LOL!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gled deg til du blir litt eldre, og vokser fra hele denne CS-saken. Jeg har fullstendig sluttet med LAN der det er mange CS-spillere og det som verre er, LANer bare med kamerater nå, bare folk jeg kjenner, som er enten like gamle eller eldre enn meg. Det er så ekstremt mye bedre enn de overbefolkede fjortisslanene andre steder.

Lenke til kommentar
Gled deg til du blir litt eldre, og vokser fra hele denne CS-saken. Jeg har fullstendig sluttet med LAN der det er mange CS-spillere og det som verre er, LANer bare med kamerater nå, bare folk jeg kjenner, som er enten like gamle eller eldre enn meg. Det er så ekstremt mye bedre enn de overbefolkede fjortisslanene andre steder.

Det var bedre før på LAN utti her da var det ikke så mye fjortiser der, men etter årene gikk så ble drittungene konfimert og fikk masse penger og da skulle de på LAN med ny maskin å de digre høytalerne sine!

 

 

men som sagt de beste LAN'ene er når det er bare kompiser! :thumbup:

Endret av vivastar
Lenke til kommentar

Kan ikke si det er noe jeg "HATER", blir litt irritert av folk som kommer og spør om de "kan få CDkeyen min", eller noe sånt. De ser rart på meg hver eneste gang når jeg gir dem CDkeyen til min RedHat Linux versjon 5.2; de anser det som en selvfølge at det er CS eller Windows XP Pro.

 

Er ikke alle som spiller CS eller bruker Windows.

 

 

å, kom på en ting; manglende sikkerhetsoppdateringer på mammas PC! Det er irriterende; men det blir innmari underholdende etterhvert når vi begynner å flytte dem inn i sitt eget nettverk ol fordi di har nektet å kjøre windowsupdate for å bli kvitt viruset de driver og sprer; "må bare spille ferdig denne runden med CS". Kommer dem bort i tech-desken og ber om hjelp fordi CS ikke funker lenger.... Blir alltid like morsomt!

Lenke til kommentar

Jeg "hater" folk som sppiller høy musikk, og bråker, iallefall når jeg skal sove.

 

Tegning har jeg ikke opplevd enda, men om det skjer blir det ris på pung!

 

HATER de som sitter kun å spiller CS og gauler som f*, ikke noe imot CS selv, bare det at de ikke kan sitte å spille det som at det var et spill, ikke virkeligheten! :wallbash:

 

De beste LAN er der du samler deg med 3+ kompiser som har en litt lik spillsans.

Lenke til kommentar

elsker alt på lan, utenom å gå noen kilometer for å finne en ok plass å sove på tg...

 

er bare på tg, dreamhack og små intim-lan

 

laaknor: hadde crew hatet lan, så hadde det ikke vært noe tg, det er deltagerene og ikke crew som holder tg i gang..

 

ingen deltagere=ingen lan

og ikke

crew=lan

 

 

edit: hater folk som har "jeg kan banke deg" og "jeg kjenner hele a/b gjengeni oslo" folk, på lan og ellers...

spillte mye cs på en slags møteplass for ungdom før, jeg var den eneste som ikke hadde en gjeng bak meg, merkelig nok var jeg den eneste som ingen bråket med også :D

Endret av aklla
Lenke til kommentar
laaknor: hadde crew hatet lan, så hadde det ikke vært noe tg, det er deltagerene og ikke crew som holder tg i gang..

Les det jeg skriver; TG-folka (spesielt admins) holder veldig på "TG er ikke et LAN, det er dataparty"-filosofien, om at fordi de har scene og mye sosialt, så er det et dataparty, mens LANs er usosiale med ikke noe annet enn gaming.

 

 

Selv er jeg veldig i mot den tankemåten fordi alt sammen er avhengig av deltagerne. Spiller ingen rolle om TG har scene med band ol. på, så lenge 5000 fjortisser i salen holder seg for ørene og skrur opp eget volum for å få konsentrert seg om CS.

Lenke til kommentar

Jeg er blitt ekstremt lei fjortisser som sitter og spiller cs på foreldrenes pc i 640x480 Software, og hyler og skriker: Eid, cheat, lol, n00b osv! Egentlig så suger de maksimalt!

 

En ting er sikkert. Desto bedre man er i CS, desto mindre lyd lager man :yes:

 

 

En annen ting er strømbrudd og nettverksproblemer. Det er irriterende! :realmad:

 

Ellers så er LAN parties en fin ting. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hater:

  • Gutta som vil markere territoriet sitt med elendig musikk og gigantiske høyttalere. De liker som regel ikke musikken selv, de vil bare irritere andre.
  • Det med at det er umulig å sove uten at det er noen smartypants som prøver å gjøra no drit med deg.
  • At enkelte unger synes det er flaut å bruke urinalen og istedet velger å bruke de underutvikla dvergpølsene sine til å sprute over hele dassen
  • Gutta som skal prøve å "hacke" (les:nuke) andre.
  • Nettverksproblemer.
  • Gutta som hverken dusjer før eller under dataparty.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...