Gå til innhold

Hva HATER du på LAN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva hater du mest når du er på LAN parties

 

 

Det jeg hater er at folk IKKE faen greier å ha med seg hodetelefoner, de MÅ ha med seg de største høytalerne de finner hjemme og spille den verse techno musikken sin! 

 

Og når jeg skal sove på LAN prøver jeg å finne en plass der ingen kan finne meg, for ellers er det en eller annen fjortis dritt unge som skal tegne på deg å holde et helvete for deg! 

 

idioter som MÅ bare skrike så høyt de kan når de taper i CS 

 

Og om nettene hater jeg at fulle fjortiser kommer inn og prøver å være wannabe "on LAN, but i get drunk insted and go on LAN when im drunk  LOL!"

 

Words :thumbup:

Og JEG lurer på hvorfor folk fortsatt definerer Elektronisk musikk som techno. Techno er nesten offisielt en utdødd sjanger(slutten av 90-tallet). Nå for tida spiller de fleste fjortisser euro/hard-dance. Jeg har ihvertfall aldri hørt noe kraftwerk på LAN.

Så vidt jeg vet er Krafwerk "Electronic" musikk! og vet du hva Techno musikk er egentlig? fordi techno er langt ifra en nesten utdødd sjanger.... ta for eksempel scooter, mye av sangene hans er techno, og det finns mye ut i verden her som er techno....

Lenke til kommentar
Words :thumbup:

Og JEG lurer på hvorfor folk fortsatt definerer Elektronisk musikk som techno. Techno er nesten offisielt en utdødd sjanger(slutten av 90-tallet). Nå for tida spiller de fleste fjortisser euro/hard-dance. Jeg har ihvertfall aldri hørt noe kraftwerk på LAN.

Det har jeg, og det er like trasig som snyltere

Lenke til kommentar

Folk som spiller CS på høytalere. Finnes ikke mer tragisk enn det. Og de som slår hardt og jævlig i bordet når de taper og vekker deg. Desverre sånne folk på det lokalet LANet her ja...

 

Småunger er også plagsomt på LAN. Skulle vært en aldersgrense på 13 år.

 

EDIT: Hva er det jeg sier? 16 år og alle CS-spillerene forsvinner. *poof*

Endret av CMOTDibbler
Lenke til kommentar

Det er så mange "Words" her at ikke orker å quote med hensyn til andre forum-brukere.

 

Som sagt tidligere av RobinHood. JEG HATER 12 ÅRINGER MED WINDOWS 98!

De ankommer dataparty'et med foreldrenes Pentium 2 med Windows 98. Pcen har aldri vært formatert. Samme Windows siden 1998.

 

De kommer seg ikke på nett. De sitter og hyler og bærer seg over det! Når en eller annen ild-sjel kommer for å hjelpe stakkaren og finner ut at pcen må formateres og trenger win-update nekter ungen! Så sier ungen: Pcen må ikke formateres, da mister jeg et spill som jeg synes er kjempemorsomt og ingen andre har hørt om eller finner festlig. Det er uerstattelig! Dermed sitter SKIT-ungen der med det festlige spillet sitt med maks volum på de stakkars høytalerne som fulgte med pcen uten nettverk en hel helg og irriterer alle gråsteiner i mils omkrets!

 

 

*Personlig erfaring fra Mini-LAN 2004, men har opplevd lignende episoder på andre LAN-parties også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934

Har ikke lest tråden, men jeg hater at folk kaller data-partys for LAN. LAN er Local Area Network, data-party er folk+datamaskiner+pizza+LAN (+ hva du vil)...

TG kaller heller ikke happeningen sin for LAN!

Lenke til kommentar

- Høy dårlig musikk, bruk headset.

- Unger som ikke forstår at mora dems ikke kommer for å rydde opp etter dem.

(F.eks. mat rester blir liggende og det begynner å lukte)

- Deltagere som skal "fikse" strømproblemer på datatreffet selv, med å koble seg på andre strømkurser, slik at det ødlegger for oss andre deltagere.

- Svette lukt.

- Plaging av folk som sover.

- Deltagere som ikke leser regler (særligt regler til de forskjelige konkurransene).

- Fulle folk som tror de er sååå kule....

- Deltagere som ikke vet hva et antivirus program er.

- Deltagere som bevisst gjør det surt for andre deltagere (alt fra plaging til nuke/hacking).

osv. sov.

- Useriøse datatreff, der crew ikke gidder å følge opp/hjelpe deltagere med problemer(alt fra dataproblemer til fulle folk som plager).

Lenke til kommentar
Det er ingen forskjell på dataparty og LAN-party (forkortet til LAN); alt er avhengig av deltagerne, og ikke hva partyet mener selv de er.

ja ja.

du mener at forkortelsen lan kommer av ordet lan party?

 

Denne forklaringen stemmer kanskje oppi hodet ditt( ikke vondt ment)

Vil holde en knapp på at alt er et dataparty der maskinene er koblet opp mot lan som er forkortelse for lokal area network (lokalt nettverk) ergo: et lan er en del av inventaret på dataparty:P

 

Tror helelr ikke det lokale nettverket (altså LAN) bryr seg om hvor mange som er der!

 

Mvh

KFB

Lenke til kommentar
Det er ingen forskjell på dataparty og LAN-party (forkortet til LAN); alt er avhengig av deltagerne, og ikke hva partyet mener selv de er.

ja ja.

du mener at forkortelsen lan kommer av ordet lan party?

 

Denne forklaringen stemmer kanskje oppi hodet ditt( ikke vondt ment)

Vil holde en knapp på at alt er et dataparty der maskinene er koblet opp mot lan som er forkortelse for lokal area network (lokalt nettverk) ergo: et lan er en del av inventaret på dataparty:P

 

Tror helelr ikke det lokale nettverket (altså LAN) bryr seg om hvor mange som er der!

 

Mvh

KFB

Du holder på med feil diskusjon:

 

http://tg.nlc.no/notalan.html

 

Det er den diskusjonen jeg holder på med.

Lenke til kommentar

NR1 Eg hater når eg ser TCI pc :nei:

 

NR2 kjøper mat , drikke , shoppe osv...

 

NR3 folker NOEN ser på oss pga tegnspårk

 

NR4 andre folker åpne min pc og tar deler MIN hvis sånn då han -|- :yes:

 

hehe vet du nr4? det er jo, bare kødda men sikkert ;)

Endret av Thomas :-)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...