Gå til innhold

Hva HATER du på LAN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg fortelle dere hva det desidert værste med LAN er :

 

(hinter til en hendelse som tok plass på OL02)

 

Det hadde vel gått 2-3 dager og dusj hadde vi ikke sett. :ermm: Klærene mine var heller ikke byttet.. Jeg satt på en litt kummerlig pute som var bløt og svett etterhvert.. Pågrunn av all svette lukta tok jeg en axe spray av etter eller anna slag og spraya over hele kroppen, spesielt mellom beina. Etter å ha drevet med dette en del dager og i tillegg ha spilt cs for fullt med hyl,skrik,svette og sinne begynte jeg å merke en grusom lukt som kom sigenes opp mellom bena mine. Lukten er meget vansklig å beskrive, men jeg kan si det slik at et råtten egg (fis) er drømmen i forhold. Det luktet gammal svett mannerompe blanna med hestesperm i.. !!! :hrm: Og bare jeg løftet på skinka mi, så kjente alle i 5 meters radius den grusomme lukta, den var så ille at folk ikke klarte å holde seg oppe på stolen, og klagde for fullt om hvem som har driti på gulvet.. :!: Sånn satt jeg i 2 dager og jeg prøvde for fullt å holde rompa mi på stolen, men noen ganger ble jeg litt ivrig mens jeg spilte og letta fra stolen litte grann.. Da kom lukta, og det lukta bare værre og værre for hver jæævla gang.. GUD, aldri hatt det så ille..

 

En værre sak på LAN, finnes nok ikke..

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er Krafwerk "Electronic" musikk!  og vet du hva Techno musikk er egentlig? fordi techno er langt ifra en nesten utdødd sjanger.... ta for eksempel scooter, mye av sangene hans er techno, og det finns mye ut i verden her som er techno....

HAHAHAHAHAHAHAHA... *besvimer av lættis*

 

Fy f... så lite folk vet om musikk her...

 

Start en ny kategori med beskrivelse/diskusjon av musikk-sjangere..

 

Scooter er IKKE techno... scooter er en god mix av: tysk-dritt/euro-trance/hard-house

... ...................................................................................................................

 

sorry for alle OFF_TOPPIC`ENE ,men jeg fixer ikke at noen slenger "uvitenheter" om mitt yrke nr.2. (er dj for de som ikke skjønner det)

.......................................................................................................................

Crazy..

Sa jeg at alle sangen hans var techno?? jeg sa at noen av hans er techno det trenger du ikke å nekte for, selv hjemmesiden til scooter heter jo http://www.scootertechno.com .....

Lenke til kommentar

1. folk som tror at lanparties er hifi-conventions og drar med seg alt de har av stereoanlegg og drittmusikk. Burde være påbudt å bruke kun hodetelefoner.

 

2. Admins/tech-crew som er sure og har en slapp holdning til nettets tilstand

 

3. tyveri! Jeg er for at tyver får hånda hugget av (evnt. langvarig straffearbeid)

 

Ellers er det meste på lanparties elskverdig :love:

Lenke til kommentar
Nå skal jeg fortelle dere hva det desidert værste med LAN er :

 

(hinter til en hendelse som tok plass på OL02)

 

Det hadde vel gått 2-3 dager og dusj hadde vi ikke sett. :ermm: Klærene mine var heller ikke byttet.. Jeg satt på en litt kummerlig pute som var bløt og svett etterhvert.. Pågrunn av all svette lukta tok jeg en axe spray av etter eller anna slag og spraya over hele kroppen, spesielt mellom beina. Etter å ha drevet med dette en del dager og i tillegg ha spilt cs for fullt med hyl,skrik,svette og sinne begynte jeg å merke en grusom lukt som kom sigenes opp mellom bena mine. Lukten er meget vansklig å beskrive, men jeg kan si det slik at et råtten egg (fis) er drømmen i forhold. Det luktet gammal svett mannerompe blanna med hestesperm i.. !!! :hrm: Og bare jeg løftet på skinka mi, så kjente alle i 5 meters radius den grusomme lukta, den var så ille at folk ikke klarte å holde seg oppe på stolen, og klagde for fullt om hvem som har driti på gulvet.. :!: Sånn satt jeg i 2 dager og jeg prøvde for fullt å holde rompa mi på stolen, men noen ganger ble jeg litt ivrig mens jeg spilte og letta fra stolen litte grann.. Da kom lukta, og det lukta bare værre og værre for hver jæævla gang.. GUD, aldri hatt det så ille..

 

En værre sak på LAN, finnes nok ikke..

For å forklare lett kva eg hater på LAN er du ein god beskrivelse! Personer som sitter i 3-5 dager i strekk, IKKJE dusjer, SKRIKER som berre det når dei vinn eller taper i CS. Personer som er svært illeluktande.

 

Personer som ikkje finner på anna enn CS og trance og store høyttalerer er heller ikkje det eg liker best..

 

Slike personer øydlegg ryktet til LAN/Data-party syns eg! :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot store høytalere, heller ikke noe imot trance, men det går jo an i spille annen musikk og da!

 

Det jeg har noe imot er CS og folk som skriker!

 

Jeg var på IPX i fjor (ca. 300 personer), og da satt alle og skrek "JAAA!!!" hele forbanna tiden. Jeg vet ikke hvorfor! Til slutt trua crewet oss med å spille den verste Death Metal musikken de hadde.

 

Konklusjon: CS suger! :yes:

Lenke til kommentar
Jeg var på IPX i fjor (ca. 300 personer), og da satt alle og skrek "JAAA!!!" hele forbanna tiden. Jeg vet ikke hvorfor! Til slutt trua crewet oss med å spille den verste Death Metal musikken de hadde.

Og responsen til deltakarane var "JAA!"

Og med folk som satt attmed meg og ropte mest og meir enn alle og alt var ikkje greitt.

 

Tg hadde den plagsomme "ARNE!", men igjen så visste eg ikkje kor mange som faktisk var på TG før eg høyrte alle som ropte "ARNE!", det er da det vert liv.. Men cs-skrik er h**vete!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...