Gå til innhold

Hva HATER du på LAN?


Anbefalte innlegg

NR1 Eg hater når eg ser TCI pc :nei:

 

NR2 kjøper mat , drikke , shoppe osv...

 

NR3 folker NOEN ser på oss pga tegnspårk

 

NR4 andre folker åpne min pc og tar deler MIN hvis sånn då han -|- :yes:

 

hehe vet du nr4? det er jo, bare kødda men sikkert ;)

Hva i f... er det du sier? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjøne lite av det....

 

 

Hater en liten bagatell...

 

Når jeg skal pakke til lan tenker jeg: Hodepute.... Æssj, æ drit i den denna gangen. så når jeg omsider har tekt å skal sove utpå lanet, så e det så jævli vanskeli.. BAre på grunn av råttskapen som som bor i kroppen... :whistle:

Lenke til kommentar
NR1 Eg hater når eg ser TCI pc :nei:

 

NR2 kjøper mat , drikke , shoppe osv...

 

NR3 folker NOEN ser på oss pga tegnspårk

 

NR4 andre folker åpne min pc og tar deler MIN hvis sånn då han -|- :yes:

 

hehe vet du nr4? det er jo, bare kødda men sikkert ;)

Hva i f... er det du sier? :ermm:

Vanskelig å lese signaturer?

 

Skal innrøme at jeg ikke skjønte den første, men de tre siste var da enkle?

Lenke til kommentar

1...Når en noldus snubler i TP-kabelen min

2...Når jeg konstant blir mast på om "OMFGN00B! Join CS serveren vår da!!!1111"

3...Folk som skriker og er høylydte under spilling så trommehinnene mine nesten revner.

4...Folk som skal leeche halve harddisken din mens du er midt i en kritisk fase av spillinga. (Moral: skru av shares når du skal spille :p )

 

 

Er vel mer også, men... kom på dette i farta. :p

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Skjøne lite av det....

 

 

Hater en liten bagatell...

 

Når jeg skal pakke til lan tenker jeg: Hodepute.... Æssj, æ drit i den denna gangen. så når jeg omsider har tekt å skal sove utpå lanet, så e det så jævli vanskeli.. BAre på grunn av råttskapen som som bor i kroppen... :whistle:

er man l33t så sover man på tastaturet! det former seg etter hodet. :D funker for meg. Får små firkantede avtrykk i fjeset men...

Lenke til kommentar

Han ene gnomen som har drassa med seg hele hjemmekino-anlegget og spiller den samme døve technolåta på full gass kontinuerlig i 3 døgn.

 

(Tror han skjønte hintet etter jeg spilte HELE "De Mosselmann - Mossels" på full gass på mitt anlegg (som var litt kraftigere). Det ble ihvertfall ganske stille etterpå).

Lenke til kommentar

Og JEG lurer på hvorfor folk fortsatt definerer Elektronisk musikk som techno. Techno er nesten offisielt en utdødd sjanger(slutten av 90-tallet). Nå for tida spiller de fleste fjortisser euro/hard-dance. Jeg har ihvertfall aldri hørt noe kraftwerk på LAN.

HAHAHAHAHAHA! jeg ler så jeg RULLER rund på gulvet her nå....

 

Så du mener at techno er utdødd?, ..og at kraftwerk er den eneste typen techno som finnes?

 

Jeg vet at dette er veldig off-topic ,MEN for svarte svingende....

 

Jeg tror ikke du helt vet hvs du snakker om ;)

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHA..

 

 

Crazy...

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er Krafwerk "Electronic" musikk! og vet du hva Techno musikk er egentlig? fordi techno er langt ifra en nesten utdødd sjanger.... ta for eksempel scooter, mye av sangene hans er techno, og det finns mye ut i verden her som er techno....

HAHAHAHAHAHAHAHA... *besvimer av lættis*

 

Fy f... så lite folk vet om musikk her...

 

Start en ny kategori med beskrivelse/diskusjon av musikk-sjangere..

 

Scooter er IKKE techno... scooter er en god mix av: tysk-dritt/euro-trance/hard-house

... ...................................................................................................................

 

sorry for alle OFF_TOPPIC`ENE ,men jeg fixer ikke at noen slenger "uvitenheter" om mitt yrke nr.2. (er dj for de som ikke skjønner det)

.......................................................................................................................

Crazy..

Lenke til kommentar

Vel, begynner vel å bli et års tid eller noe siden jeg var på LAN\Dataparty\Link\whatever, men jeg må si jeg savner det.

Har ikke noe problem med folk som spiller musikk, det skaper stemning, så lenge ikke noen føler for å ha desibel krig på hver sin side av rommet.

 

Det er mange som klager over CS fjortisser, og jeg må si meg enig selv om jeg spiller jeg og. Men folkens for all del Hate the game not the playa.

 

Er irriterende å våkne med stål-ånde og plysj på tunga, etter alt digg og brus.

 

Folk som overreagerer når de blir drept i CS (en fjott som satt ved siden av meg slo meg en gang når jeg tok han :roll: )

 

Å sitte der å være klam i hakket fordi en liten artfag skriker ut lungene sine når jeg prøver å lukke opp vinduet for å lufte litt.

 

Å gå ut å ta en røyk kl 10-11 på morgenen etter å ha sittet inne hele natta, en helt ubeskrivelig følelse.

 

Folk som ikke har peil og maser i ett sett, burde vel ta det som et komplimang(hvordan staves det?), men når jeg ikke er i crew, er jeg der for å laste ned og spille stort sett.

 

Folk som kødder med deg når du sover, eller kødder med pcen når du er ute av rommet.

 

Er også litt irriterende at alt som spilles er CS, for det er stort sett det de fleste kan. En ond sirkel...

 

Ellers er det gøy på LAN, hvis man kjenner noen\blir kjent med noen der da velogmerke. Stort sett er jo folk ålreite mot hverandre :thumbup:

 

 

EDIT: Forresten Crazy Viking, hvorfor den overlegne "haha du er så teit, jeg kan mer enn deg" attituden? forklar litt istedet, gi eksempler på hva som er techno.

Jeg har en Kraftwerk kasett :w00t:

Endret av Azper
Lenke til kommentar

For det første er det noen som spiller CS i det hele tatt lenger unntatt irriterende fjortisser ? Nei det tror eg ikkje, unntatt de som spiller skikkelig seriøst.

 

Det eg hater på lan er når folk skriker som dei er galne visst dei ikkje klarer å spille et spill. Det gjør meg skikkelig forbanna. No laner eg heldigvis bare med gode venner som greier å oppføre seg normalt. Men når eg var mindre var det ikkje sånn. Da satt alle å skreik og herja på. Det var selvfølgelig rett etter den første CS ble sluppen ut.

Lenke til kommentar

Det å rett og slett kaste ut bøller, hackere, (musikk) plagere, og nukere, og heller hjelpe nye med winupdate og fjerne virus må være det beste.

 

Det med 16 (eller 18/20) års aldersgrense er bare tull. Jeg er 15, og skulle gjerne vært med på ett seriøst party lokalt, hvis det bare ikke hadde vært for bøller ute etter å ødelegge filer (personlig har jeg mye selvskrevet uerstattelig sourcecode og medie som ikke må gå tapt (backupa da riktignok)), eller ødelegge/ta deler av PC'en min til verdi av ca rundt 18k. PC'en min er SELVFØLGELIG også virus/malware fri, og har alltid vært.

 

Derfor foretrekker jeg seriøse party med venner, da, hvor vi speller spell vi liker (ikke CS), og utveksler filer.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er Krafwerk "Electronic" musikk!  og vet du hva Techno musikk er egentlig? fordi techno er langt ifra en nesten utdødd sjanger.... ta for eksempel scooter, mye av sangene hans er techno, og det finns mye ut i verden her som er techno....

HAHAHAHAHAHAHAHA... *besvimer av lættis*

 

Fy f... så lite folk vet om musikk her...

 

Start en ny kategori med beskrivelse/diskusjon av musikk-sjangere..

 

Scooter er IKKE techno... scooter er en god mix av: tysk-dritt/euro-trance/hard-house

... ...................................................................................................................

 

sorry for alle OFF_TOPPIC`ENE ,men jeg fixer ikke at noen slenger "uvitenheter" om mitt yrke nr.2. (er dj for de som ikke skjønner det)

.......................................................................................................................

Crazy..

nei jaggu, dj! :p

gammal eru da? 14-15?

må le litt av inlegget ditt jeg og ;(

Endret av SR-27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...