Gå til innhold

Hva HATER du på LAN?


Anbefalte innlegg

Jeg Hater nettverksproblemer.

Jeg Hater folk som sitter å laster pr0n hele tiden.

Jeg Hater drittunger som flyr rundt å bråker, og kødder.

Ord.

 

Hater tørr snus. Hater folk som spiller altfor høy musikk når de har Porta Pro, for da hører alle andre det. Hater folk som søler rundt forbi. Hater folk med altfor dårlig hardware; begynn å samle på frimerker istedet. Hater folk som bruker hele tiden på å se på anime, uten å share en dritt. Hater folk som har nettverksproblemer kun fordi de ikke har tatt seg bryet med å skaffe seg noe annet enn Win ME eller XP Home ed. Hater folk som har harde musematter som Icemat e.l. Hater folk som alltid er sultne, trøtte eller pissetrengte og føler trangen til å formidle dette videre. Hater folk uten TP. Hater folk som hele tiden skal whine på at maskinen slår seg av fordi de har en defekt rambrikke eller for dårlig psu.

 

:hrm:

Ord.

 

Er enig, synes cs er bortkastet på lan,(bortsett fra compoer) fordi cs kan du spille hjemme med adsl uansett

Enig. Jeg syntes det er teit å dra på LAN bare for å tullespille CS. Skal jeg dra på store LAN så drar jeg for å satse litt i compoen, blir det bare tull så stikker jeg hjem. Selv vurderer jeg å droppe OsloLAN fordi noen "venner av meg" plutslig fikk noen helt andre planer med å spille med meg. Retards. :thumbdown:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok, jeg leste ikke alle postene, jeg har ikke vært på dataparty med flere enn 2 personer, det er kjempegøy :) pizza og brus :cool: jeg liker heller ikke cs,

 

... missliker også når strømmen går når vi akkurat har startet

å når vi sitter i 3 - 4 timer å plages for å ha glemt å skru av brannmuren.. er foresten derfor jeg ikke har værre er det når vi ikke har cola :cry:

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Hater å bli sulten å bare ha potetgull å spise!! Og når du blir dårlig i magen av all driten du spiser.

Men hater og folk som plager deg når du sover. folk som MÅ spille musikk 2 m i fra deg så du ikke hører noe selv om du har lukket headsett og roping.....

 

Men ellers er LAN et fint sted å være :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg var borti enda verre musikk. Usher og allt sånn piss.. Pluss sånne homse sanger som Jan Teigen duden har å slik.. Fy faen, så kjett att det er frakt.. Enda verre er folka som går rundt å tegner på deg mens du sover. Og enda verre når ud er så trøtt så du merker ikke/våkner ikke av att de står å klasker deg hardt i hode på tur.. :no:

 

Edit:

Duden foran deg har sprengt bass og du sitter med føtta på den :wallbash: det er kjett i lengden!

Endret av SkranXz
Lenke til kommentar

Jeg hater unger som kjeder seg på LAN og smører inn musa mi med majones men jeg er på WC...

For så og få majonesen på tommeln, og akkurat der og ikke vet hva slags gugge det er.

Det jeg elsker med LAN er når jeg finner synderen og tørker majonesen på tommeln min av på LCD skjermen hans og bruker genseren hans til å tørke majonesen av musa :p

Lenke til kommentar
CS begynner å bli fortiden på LAN snart, mange som hater det når de er på lan fordi det blir så mye spilt, men gleder meg til CS source kommer ut da, blir jo som CS kapittlet begynner på nytt igjen kanskje ;)

CS Source har kommet ut? :dontgetit:

Kanskje se når posten er skrevet? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...