Gå til innhold

Hva HATER du på LAN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det som er drykt på lan er at noen river ut strømmen... det er standar... + at de andre begynner å kødde å skifte pass osv. :roll:

Mekk UPS innebygd i kabinettet >:)

 

Også kan du lage en bryter som kortslutter strømkursen for resten av LANet mens du sitter der med maskinen på (med UPS selvfølgelig).

Endret av [ReXoR]
Lenke til kommentar

Jeg hater "linux nerder" som alltid skal prøve å hacke noen... Og folk som tar med DDR matta på lan... Og folk som spiller drithøy trance søppel og skryter over hvor mye warez det er plass til på tetrabyte hardisken.. vel, joda hater vel det meste på LAN, derfor jeg aldri drar på LAN

Lenke til kommentar
Jeg hater "linux nerder" som alltid skal prøve å hacke noen...

"linuxnerdene" som prøver å hacke folk på LANs er somregel Windows-fjortisser som har greid å kompilere et program for å nuke folk. Linuxmiljøet vil ikke ha noe med den typen oppførsel å gjøre.

 

 

BTW: /me har 880GB disk :D

Lenke til kommentar
Det jeg hater er at folk kaller det LAN!

Det er et dataparty! hvor alle maskinene er koblet opp mot et LAN!

 

TG har laget en fin side som forklarer dette.. Gjelder forsåvidt for alle Datapartyerhttp://www.samlinga.org/notalan.html

Les det jeg skreiv på side 1 i tråden. Det er ingen forskjell på dataparty og LAN-party (forkortet til LAN); alt er avhengig av deltagerne, og ikke hva partyet mener selv de er.

Lenke til kommentar

Hater folk som aldri kjører Windows update noen gang (Dermed blir driten dems ustabil å stappa med My Search Software + Masse annet drit). Åsså skjønner de ikke at de må oppdatere anti virusen å scanne før de kommer på Lan. DET hater jeg med Lan. Hater også folk som maser om Cd-keyene mine og mener at de har mer rett til å bruke dem en meg PGA at jeg ikke orker å spille så mye på internett. Jeg har jo kjøpt å betalt for cd-keyen noe de ikke har så hvorfor i allverden skal de har mer rett til å bruke den da??? DET ER TOTALT DREUGH WAX. :realmad::realmad:

 

Ellers er Lan festelege. Det er bare det ovenfor som er irriterende.

Lenke til kommentar
Det jeg hater er at folk IKKE faen greier å ha med seg hodetelefoner, de MÅ ha med seg de største høytalerne de finner hjemme og spille den verse techno musikken sin! :mad:

Så enig med deg der, er få ting som irritere meg meir enn det!

 

Folk som bare vil spille CS er og til tider ganske irriterende.

Lenke til kommentar
CS begynner å bli fortiden på LAN snart, mange som hater det når de er på lan fordi det blir så mye spilt, men gleder meg til CS source kommer ut da, blir jo som CS kapittlet begynner på nytt igjen kanskje

 

 

blir artig når alle fjortissene som tar med seg pc'en med 300 mhz cpu og sitter og syter over at de ikke får spilt cs:source.

 

er vi heldig drar de hjem :w00t::tease:

Lenke til kommentar
[quote name='lord_vivec9' date='09/07/2004 : 14:06'] Hater folk som aldri kjører Windows update noen gang (Dermed blir driten dems ustabil å stappa med My Search Software + Masse annet drit). Åsså skjønner de ikke at de må oppdatere anti virusen å scanne før de kommer på Lan. DET hater jeg med Lan. Hater også folk som maser om Cd-keyene mine og mener at de har mer rett til å bruke dem en meg PGA at jeg ikke orker å spille så mye på internett. Jeg har jo kjøpt å betalt for cd-keyen noe de ikke har så hvorfor i allverden skal de har mer rett til å bruke den da??? DET ER TOTALT DREUGH WAX. :realmad: :realmad:

Ellers er Lan festelege. Det er bare det ovenfor som er irriterende. [/quote]
Disse folka dine, er én person, og han viste vel ikke hva windows update er.
Det med CD-Key'ene...... Ingen har kommet og spurt deg etter noen CD-key'er, du har jo ingen interressante key'er uansett.... Det enste er vel BF: '42-key'en, men den er ikke din engang! Makan til løgnhals! :roll:
Lenke til kommentar
At enkelte unger synes det er flaut å bruke urinalen og istedet velger å bruke de underutvikla dvergpølsene sine til å sprute over hele dassen

:thumbsup:

 

jeg hater dårlig nettverk, crew som ikke gidder å ta ansvar for ting som skjer, masse strømbrudd, strømbrudd enkelte ganger takler jeg helt fint. jeg personlig driter i folk som skriker arne og folk som slår i filler skjermen sin fordi de taper i CS. det er liksom ikke så vanskelig å overse. sove på LAN klarer jeg uansett hvor mye bråk det er, sånn er det bare.

 

har egentlig aldri plaget meg at folk spiller musikk på LAN, bortsett fra en gang. det var subnett på Jessheim i januar eller noe, der var det noen drittsekker som bare var der for å spille musikk. dem stakk midt på natta for å drekke å banke noen, så kom dem tilbake og lagde bråk.

 

det kjedelige med TG i år var ikke at nettverket var mongo, eller delvis, det var at store deler av crewet som viste seg offentlig dreit i hva du hadde å si, og brydde seg ikke om det syntes. jeg tror vi var borte ved info desken 5 ganger, og det tok nærmere 4 timer, før en crew dude gadd å dra seg ned til oss for å flippe opp en sikring som hadde gått grunnet noe som liknet på et hjemmelaga lys-anlegg. vi hadde jo ikke hatt nettverk, så sånn sett gjorde det jo egentlig ikke stort å sitte der uten strøm, men det at dem brydde seg så lite, er plagsomt. sånn skal det ikke være, det forventes at det er crew folk som stiller opp og tar litt ansvar. ihvertfall når det er snakk om verdens største LAN. (ja dataparty eller whatever dem vil kalle det, det er fortsatt teknisk sett et LAN så jeg kaller det det)

 

men det absolutt værste jeg har opplevd på LAN, var TG i år. vi hadde parkert heeelt borterst på parkeringsplassen, altså nesten ved siden av campingvognene. jeg er lat, og tenke jeg skulle spare litt tid ved å ta skjermen i venstre armen (17" CRT) og 2 bagger og en pute i høyra. jeg satt i tillegg på rad 16, så jeg måtte gå nesten helt igjennom skipet for å komme til plassen. det var virkelig jævlig. så det jeg hater mest er nok pakke og flytte saker til og fra stedet.

mitt chieftec fulltower med sine 29 KG gjør ikke saken bedre. ikke tyngden, men som de fleste vet er det ingen komfortable måter å bære et chieftech fulltower på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...