Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen trix i ludo for å få lagret slots osv. Hver gang jeg avslutter og starter f@h så kjører den opp jobber på Radeon kortet, som jeg ikke ønsker å kjøre jobber på.Føler jeg har trykket save i FAHControl rimelig mange ganger nå :p

 

EDIT: HFM sier nå at på den jobben jeg kjører nå, så ender jeg opp med en PPD på 255835, ganske så fornøyd på en maskin som er 8 år gammel :)

 

EDIT2: 269662 :)

Endret av kpolberg
Lenke til kommentar

Såvidt jeg forstår har hovedkortet PCIe 1.0/1.1.

 

Isåfall er 250-270k PPD på et GTX 970 ganske vilt. Jeg klarte ikke mer enn ca 180k PPD med GTX 970 over PCIe 1.1, riktignok med en langt kjipere prosessor. Er ikke PCIe 1.1 den flaskehalsen vi generelt innbiller oss her i tråden at den er likevel?

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Hmm, jeg har muligheten til å klokke PCIe klokken på Slot 1, ikke at det sier meg så mye egentlig. Har ingen anelse om det referer til north-bridge eller south-bridgen. Etter å ha kikket litt, så kan det se ut til at det referer til GTX kortet. 

 

Klokke generatoren der går fra 2500 MHz til 5000 MHz, noe som i mitt hodet virker noe sært? Hva får jeg igjen for boost på PCIe klokken egentlig? Som sagt ser det ut til at jeg er mer CPU bunden, enn PCIe båndbredden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...