Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da  står pcen for full folding håper jeg. Var så stupid å glemte å levere ram inn til rma før jeg reiste bort i tre uker.. f"¤%". :p gjør jo ingen ting, den fungerer med 4gb sånn som den står å folder nå.

 

Noen som vet hva fury x leverer av ppd, om ikke så må vel du Nizzen poste et par resultater, hørte du bestilte et for å teste ^^

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Veldig spent på hva Fury X leverer i folding selv. Om Tek.no kommer med en test snart, så har vi kanskje en indikasjon på hva vi kan forvente. Men aller best er tilbakemelding fra noen som får foldet på de selv  :)

 

Ja jeg har på følelse Fury X har bedre ytelse til folding enn gaming.

Lenke til kommentar

Bruker 99% av foldetiden min på amd fortsatt.

 

De henger seg på 99.9% og folder vidre med lav hz i bakgrunnen så ppd i hfm viser 40.000 osv.

Så restarter jeg v7 og vips er den på 50% på jobb nr 2 som den har brukt 20 timer på.

På toppen av det hele får jeg BSOD når jeg avslutter v7 for å restarte den hehe.

 

Lurer på hvorfor jeg støtter en produsent som gjør meg mentalt syk

Lenke til kommentar

Konge! Maskinen folder forsatt! Da er 4.75Ghz iallefall stabil, samme med 1550 Oc`en min^^ (Burde være etter 4 dager med 100% last 24/7)

 

Men er ikke 400K i gjennomsnitt lavt for 980 sli? Trodde det skulle være rundt 600K Ettersom jeg har fått opptil 920K med 980 sli. (EDIT: Det var gjennomsnittet, mens last 24hrs er 690K, så Ganske greit!:))

 

Godt å få foldet noen poeng igjen, har vært en litt for lang pause (Aka små folding :/) 

 

Happy Folding! :D

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Ja det kommer, har selv sett over 800K på mine 980 kort. Ligger nå på ca 1400K 4x980 1266 base.

Men som eriond sier så kjører jeg selv 10490, har 3 på mine 5 970 og ligger mellom 180-185K.

Gidder ikke klage i forumet, skjer jo ikke noe uansett,

Kjører mine av og på som tempen ut/inn avgjør om de skal være av eller på. Neste uke blir det varmt her.

PS: Maler også så derfor mye av i det siste, malerne sier de håper å være ferdig i neste uke.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Har selv kun ett 980 kort i maskinen nå. Og de siste ukene, har det omtrent gitt PPD slik 970 gjorde for noen uker siden - 330k PPD.

 

Kan også se 450k PPD en gang innimellom. Så det varierer veldig.

 

Tror ikke det går under klaging Kjetil. Men det er jo flere beta testere som kommer med tilbakemelding på forumet (men det er i hovedsak for å bistå med tilbakemeldinger for å gi en pekepinn til de som eier prosjektet) når PPD for nye prosjekter ligger alt for lavt, eller alt for høyt sammenliknet med tilsvarende prosjekter og hardware.

Lenke til kommentar

Jeg driver og bygger om mye av utstyret mitt nå, og jeg har en annen følelse av AMD: Wow, tusen takk Tahiti! 2011-arktitektur som har stått der og foldet i 2 og tre år og funker ennå. Ja, 970ene er bedre og kulere men Tahiti var og er en solid kapittel i alle fall min foldehistorie.

Når det gjelder Hawaii - vel, jeg har satt mine bort pga temperatur - men det er vel Fury som viser at Hawai kanskje var å pushe det litt for mye fra fabrikk? Hawaii ser bra ut på HFM.net nmår det er i noen andres kjeller, dog :)

Lenke til kommentar

Det er et forum. Men tråden er vell ikke stengt? Det er bare labert med tilbakemeldinger.

 

Jeg ser veldig mye 91xx 96xx osv som gir lav PPD også. Har kommet mange nye prosjekter til Maxwell den siste tiden, så har ikke fulgt helt med på hva som gir mye og lite osv. Og om enkelte prosjekter gir både mye og lite for samme prosjekt osv.

 

Men det er fult mulig å gi tilbakemeldinger på forumet til Fah.

Lenke til kommentar

Sant nok, men det vil nesten alltid være slik i perioder.

 

Hovedsaken er jo at det blir utført arbeid hver dag av dyktige forskere hos Stanford til det beste for menneskeheten. Det har en større verdi enn antall PPD osv. En annen ting er at alle som folder vil få de samme vilkårene. Ergo vil PPD gå opp og ned for alle lag og alle donorer.

 

Det positive er at Maxwell har fått en rekke nye prosjekter i motsetning til noen måneder tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...