Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Amd-serveren feilet nå nylig og da drar TPF for WU som er under folding seg opp til over en time og jeg forstår ikke hvorfor det blir slik.

 

Det kom også fram flg. feilmelding,  "Warning: PNaCl module failure fatal" hva nå den måtte bety.

 

Googlet og fant noe her: https://github.com/FoldingAtHome/fah-nacl-client/issues/8

 

Ser ut som at det vil bli rettet i neste utgave ac Chrome!

 

Edit: Må laste nacl på nytt for å resette feilen, og da fungerer det igjen, enn så lenge!

Endret av -alias-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaha den har jeg hørt før, siden jeg startet naci på linux. Må restarte naci på linux ca per 24t. Og jeg kjører beta som er nå ver 44,0,2403,39,beta :)  happy naci folding..

PS: Er nå 25,9c her så starter nok snart opp 8 gpu.

PS: Har bare brukt 1000 timer til nå på strømmen, så skal bli spennende å se hva måleren sier i slutten av juni. Normalt ca 2000T.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva normal gir. Men har bestemt meg for å kjøre naci i natt.

Gå inn på forumet og klag, jeg har prøvd men bedre svar fra ett fjell, så det gidder ikke jeg gjøre lenger. Skruer dem heller av.

 

Fikk nå 84 naci wuer, så hvor blir mine 2-300 av alias/sn1ken, bare tuller, så bare drit i hva clienten viser dere, bare vas.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Kan ikke se at jeg engang har antydet noe i den retning, hvis det er meg du adresserer!

Jeg disablet Ubuntu fra å slå av skjermen og da tygger 4P-serveren (Amd 6276) nacl så det bare hyler etter, har ikke hatt noen feil nå siste 1/2-timen. Bruker ca. 148 sekunder pr. WU inkludert opp og nedlasting, som tilsvarer 584 stk. pr. døgn. PPD = 73K

Du kalkulerer at du for ca 5xx wuer, hehe.

Noe annet en praksis :tease:

Lenke til kommentar

Ps: Fikk bare 86 wu, jaja alias/sn1ken, ikke bli skuffet om du/Dere ikke klarer målet Deres :hmm:

 

Jeg fikk trøbbel med mye støy på min NaCl maskin, så la over til en annen maskin med bedre kjøler.

Fikk ikke opp en eneste side via browser på denne maskinen som kjørte NaCl så tok en restart. Ergo har jeg avsluttet for denne gang. Det ble nesten et halvt døgn med NaCl, så det kan jo bevise noe (etterhvert hvis stats ikke er oppdatert).

Lenke til kommentar

 

Kan ikke se at jeg engang har antydet noe i den retning, hvis det er meg du adresserer!

Jeg disablet Ubuntu fra å slå av skjermen og da tygger 4P-serveren (Amd 6276) nacl så det bare hyler etter, har ikke hatt noen feil nå siste 1/2-timen. Bruker ca. 148 sekunder pr. WU inkludert opp og nedlasting, som tilsvarer 584 stk. pr. døgn. PPD = 73K

Du kalkulerer at du for ca 5xx wuer, hehe.

Noe annet en praksis :tease:

 

Gjorde det, men jeg rettet det senere da de samme feilene kom tilbake igjen etter 1 1/2 time. Konkluderer bare med at nacl-folding er for ustabil å drive med under Ubuntu så lenge disse feilene kommer helt random. Hadde nacl fungert feilfritt hadde produksjonen vært omkring 1200 - 1300 Wuer pr. dag herfra, men slik gikk det ikke. Fikk faktisk samme feilmelding på en av maskinene som kjører Windows7, som medførte at nacl-klienten frøs Chrome som måtte resettes før den kunne folde igjen. Skal på hytta til helgen og da skal jeg teste nacl med SR2-serveren & Ubuntu for å se om det samme skjer der.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...