Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en ting skal vere sikkert, min maskin har aldri jobbet så mye som den gjør nå. tror jeg må utbedre litt kjølingen viss jeg skal fortsette med F@H og kjøre 24/7 med det.

 

stock kjøling, 50c, lett klokket med 'imponerende' ~150Mhz, 55-57c..

skulle gjerne ha klokket mer men det überteite hovedkortet mitt spyr viss jeg klokker mer, vet for sikkert at minnebrikkene tåler mye mer juling og cpu'en er testet ok med klokking opp til 3.2Ghz på ett annet HK og bedre kjøling. jeje.. får kjøre stock hastighet til jeg får utbedret kjølingen noe og deretter se om det hjelper på å presse hk'et litt mer.. ;)

Lenke til kommentar
hvor ofte oppdaterer den statsa på brukerne? har da virkelig greid mere enn to wu i dag vil jeg tro, er jo tross alt 8 cpuer som står og jobber for meg.

Oppdateres ca. én gang for timen, men husk at det finnes mange enormt store WUs som fort tar 30 - 40 timer på en rask PC.

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er om 500 er et tall som beskriver hvor stor WUen er?

Og i så tilfelle, er 500 mye eller lite?

 

Sitter på en 400 nå... 42/400 HAr jobbet siden i 1tiden i dag med den tenker den er ferdig om et par dager....Så det er ganske mye ja!...

Men hvorfor får folk 5000 og 10000? den står jo i en måned før den er ferdig... :wow:

 

 

puretamil: Fett konsept dette hær, det blir prestige i å ligge på toppen, må vel addere fattern sin 2,53.... :hmm:

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er om 500 er et tall som beskriver hvor stor WUen er?

Og i så tilfelle, er 500 mye eller lite?

 

Sitter på en 400 nå... 42/400 HAr jobbet siden i 1tiden i dag med den tenker den er ferdig om et par dager....Så det er ganske mye ja!...

Men hvorfor får folk 5000 og 10000? den står jo i en måned før den er ferdig... :wow:

 

 

puretamil: Fett konsept dette hær, det blir prestige i å ligge på toppen, må vel addere fattern sin 2,53.... :hmm:

hmm... jeg sitter da på min cl1557.... installerte F@H idag jeg... har blitt ferdig med en 5000 barsking jeg :devil: Vet ikke åssen d funker ;p

Lenke til kommentar

Fy søren og jeg klatrer da! 6. plass :w00t:

 

Hørte noe om at Det_Dvergsike_Kaffebord skulle få konkuranse...

Vel han er på 7. plass :p

 

Edit: Jupp her fant jeg det

takk guttorm:)

 

Blir vi mange nok blir vi lagt merke til :D

 

Det dvergiske kaffebord skal få konkurranse om 1. plassen :)

 

PC'n skal stå på 24-7, og ny pc er på vei....

 

 

Husk å oppgi cpu alle sammen, da vår eminente trådstarter legger dette inn på 1. siden.

 

Legg også link i signatur. Denne saken brenner jeg virkelig for :)

Endret av F-r-e-d-r-i-k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...