Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehehe, med farten hos meg tipper jeg at jeg er ferdig i morra med min første WU :p

 

jaja, kansje den er ferdig når jeg kommer hjem fra jobb kl 20:30 i kveld? Har min tvil...men kan jo håpe :laugh:

 

58% på min første WU nå...har holdt på siden 08/06/2004 : 18:29 :scared:

Lenke til kommentar
hehehe, med farten hos meg tipper jeg at jeg er ferdig i morra med min første WU :p

 

jaja, kansje den er ferdig når jeg kommer hjem fra jobb kl 20:30 i kveld? Har min tvil...men kan jo håpe :laugh:

 

58% på min første WU nå...har holdt på siden 08/06/2004 : 18:29 :scared:

Det er nok en stor du holder på med, puretamil fikk 292 poeng for en wu i går :D

Lenke til kommentar
Når det gjelder spilling og F@H har jeg problemer med at jeg av og til hopper ut på skrivebordet mens jeg spiller. Ellers virker det som at programmet ikke fører til hakking i spill e.l. ;)

Da kan en eventuell løsning være å kjøre console-utgaven som "service" vha. FireDaemon eller lignende. Litt mer knot å sette opp, men det er nok den grafiske klienten som er problemet.

Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere kan den grafiske klienten skape problemer ved spilling. Merkelig var det alikevel når jeg merket ganske kraftig hakking i nfs underground pga. nettopp folding@home som kjørte i bakgrunnen. Det er uansett ikke noe stort "problem", men trodde ikke det skulle være mulig.

Lenke til kommentar
Nå trenger jeg hjelp her... har team number 37651 på både clienten og consolen min, men når jeg sjekker stat'en står det at jeg er medlem i Arts Technica Egg Roll....? Noen som kan forklare dette, og hvordan jeg får fikset det?

Problemet er nok at noen allerede har brukt navnet Caliber på Folding@home, og denne personen var med på "Ars Technica Team Egg Roll (14)".

 

Ser det står en oppføring på Hardware.no (team 37651) som heter "Caliber_-_(P4_2.8ghz_", er ikke dette deg?

 

Link til siden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...