Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg starter BFV med dette får jeg problemer. Den vil ikke holde BFV oppe, det legger seg på taskbaren..

 

Noen med samme problem?

Jess, hadde nøyaktig det samme problemet med det spillet. Gikk over til å bruke console versjonen (Kjører det som Service med FireDaemon). Nå er problemet borte. Like greit. Man ser ikke noe til programmet, og det funker like bra. Har vel igrunn ikke så stor nytte av det grafiske grensesnittet på F@H

Lenke til kommentar

Ærede Foldere i de tusen hjem, sitter akkurat nå og snekrer en guide for hvordan man kan kjøre Folding@home som service vha. FireDaemon!

 

Dette gjør det mulig å spille alle spill selv om Folding@home durer i bakgrunnen :yes:

 

Legger til guiden i førsteposten med en gang den er ferdig.

Lenke til kommentar

OK OK! :)

Gruppe presset var overveldende, så jeg er med i laget. Og med meg har jeg en 2,8 GHz P4, og der kommer sikkert et par PC'er til under samme brukernavn!

 

PS: Og så har jeg skaffet meg en ny kjøler (Zalman vifte-kjøler i kobber - CNPS7000ACU) så da kan programmet kjøre 24/7 uten problem.

 

Edit: leif

Endret av Fury
Lenke til kommentar

Har nå lagt til en guide på førsteposten som beskriver hvordan du kan kjøre Folding@home som service under Windows.

 

Dette har flere åpenbare fordeler for Folding@home;

  • Kjører selv om brukeren logger ut
  • Starter automatisk før noen logger inn
  • Restarter automatisk om den skulle kræsje
  • Lar deg folde mens du spiller ethvert spill
  • Bruker mindre systemressurser
  • Forhindrer kone/kjæreste/bror/mor/far/søster i å avslutte F@H :)

Anbefaler dere å ta en titt på denne!

Endret av puretamil
Lenke til kommentar

Bare en kommentar til startinnlegget:

 

Vil ikke dette føre til at min PC går tregere? De låner jo datakraft...[/color]

Folding@home benytter KUN ubenyttet CPU-kraft, altså det som er "til overs" når andre programmer har fått sitt. PC-en din vil derfor IKKE bli tregere av at du deltar på Folding@home. Det er ikke noe som helst problem å avslutte Folding@home (som legger seg i taskbaren) midlertidig. Folding@home inneholder IKKE noen form for spyware eller adware.



[SIZE=7]Hvor seriøst er dette?

 

 

Er en del tagg-feil der

Endret av Lars Anders
Lenke til kommentar

And another one bites the duset. Eh.. jeg mener.. I'M IN! :D

 

P4 2.8Ghz - 1GB dual channel DDR RAM

 

Skal la maskinen jobbe med dette også når jeg er på jobb, så får den stå i fred og tygge drøv og gjøre nytte for seg for en gangs skyld. Statistikken interesserer meg lite, da det alltid vil være en eller annen freak der ute med et kjeller-rom stappfullt av kraftige servere som kjører slike program i chain.

 

Men det går til en god sak, og DET interesserer meg! SETI er bare tull i forhold. Hvorfor i all verden bruke masse tid og penger på å lete etter intelligent liv i verdensrommet når vi har problemer med å finne det her på jorda.

 

Ser frem til å gjøre min del av innsatsen :) Eller rettere sagt; La min PC gjøre jobben.. :green:

Lenke til kommentar
....

Men det går til en god sak, og DET interesserer meg! SETI er bare tull i forhold. Hvorfor i all verden bruke masse tid og penger på å lete etter intelligent liv i verdensrommet når vi har problemer med å finne det her på jorda.

....

:laugh: Der har du et utrolig godt poeng! Har sagt det samme før :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...