Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yep, installer og få opp Configure vinduet, der du velger tabben "User" og fyller inn ditt username og teamnummer.

 

Dette skal i utgangspunktet poppe opp automatisk mens installasjonen foregår.

 

On the other hand, maskina stod på i hele natt og jeg har bare fått 70 % så langt (13 timer ca), mens andre er på 2 WU allerede. Er det forskjell på arbeidsmengden, og gir dette uttelling på score'n, eller sitter vi alle med like mye arbeid og maskina mi bare generelt suger ?

Endret av Ulkesh
Lenke til kommentar
huff med et sånn program får jeg fått dårlig sammvittig het når jeg lukker det for å spille.

F@H bruker bare CPU som er til overs. Har selv spilt LFS og GTA:VC samtidig med F@H uten noe forskjell i ytelse.

okai :yes: bare ikke tenkt hvis jeg lar vær å spille klarer min PC kanskje å redde noe i teorien (har så lett for å tenke sånn) er det en ting i denne verden jeg VIRKELIG hater så er det sykdom osv.

 

 

 

Ville heller blitt skutt, enn å død til kreft i ung alder.

Lenke til kommentar

Hva kan jeg si? Er overveldet over responsen, flott at så mange blir med på prosjektet! Legger til nye deltakere og maskinspesifikasjoner i mine ledige minutter :thumbup:

 

Med så mange aktive medlemmer blir vi en rakett på statistikken ;)

 

Til deg som spurte om Work Units som tar lengre tid enn andre; ja, det er mange ulike størrelser på Work Units; de varierer i verdi fra 0,1 til 249 poeng(!). Dette forklarer at noen tar mye lengre tid enn andre.

 

Kl. 12.25 ligger vi slik an;

 

41 aktive CPUer (kommer vel opp i ca. 80 når alle på lista har fullført sin første WU).

Team Ranking 5022 of 31288

Dette blir suverent!

 

Og forresten; å kjøre Folding@home mens du spiller er intet problem, bare prøv og se.

Lenke til kommentar

On the other hand, maskina stod på i hele natt og jeg har bare fått 70 % så langt (13 timer ca), mens andre er på 2 WU allerede. Er det forskjell på arbeidsmengden, og gir dette uttelling på score'n, eller sitter vi alle med like mye arbeid og maskina mi bare generelt suger ?

Ja det er stor forskjell på arbeidsmengde på hver enkel wu. Poengsizen er avhengig av wu sizen.

 

Jeg startet med en 2 i går,min 2500+ startet litt før(10min) min intel pentium-m, disse to jobbet på samme type fil, intel pentiumen er ikke ferdig enda, har 3 % igjenn og 2500+ en er 22% på neste allerede. Så det er ganske cpu avhengig også.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...