Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ingen som kan hjelpe med med den maskin-id tingen eller? går nemlig an å stille det i console programmet, men i gui programmet har jeg ikke funnet noen innstilling for dette.

 

hmm...ser ut til at den automatisk skal finne ut av dette...jeg prøver og ser hvordan det går jeg.

Endret av veggiss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ingen som kan hjelpe med med den maskin-id tingen eller? går nemlig an å stille det i console programmet, men i gui programmet har jeg ikke funnet noen innstilling for dette.

 

hmm...ser ut til at den automatisk skal finne ut av dette...jeg prøver og ser hvordan det går jeg.

på windows er maskinid'en helautomatisk og ikke noe å bry seg om

 

Edit: etter det jeg har fått med meg så må hver eneste protein sjekkes om og om igjen for å forsikre seg mot eventuelle feil.

Endret av Prelude
Lenke til kommentar
Nå trenger jeg hjelp her... har team number 37651 på både clienten og consolen min, men når jeg sjekker stat'en står det at jeg er medlem i Arts Technica Egg Roll....? Noen som kan forklare dette, og hvordan jeg får fikset det?

Problemet er nok at noen allerede har brukt navnet Caliber på Folding@home, og denne personen var med på "Ars Technica Team Egg Roll (14)".

 

Ser det står en oppføring på Hardware.no (team 37651) som heter "Caliber_-_(P4_2.8ghz_", er ikke dette deg?

 

Link til siden

Dette VAR meg, skrev nemlig først spec'en etter nicket i programmet, i steden for å få det oppført på siden her i stedet... Feilen har vel oppstått når jeg skiftet navn til Caliber da... Hva gjør jeg for å få rettet feilen?

Lenke til kommentar
PS.

 

bruk søkefunksjonen på nedlastningesiden og sjekk om det nicket du ønsker er i bruk eller ikke. får du ingen treff så er nicket ikke i bruk og da er det fritt fram å velge det. får du treff derimot så må du tenke på ett annet nick og prøve og søke igjen.

 

Edit: bbcode krøll..

Kaller meg nå Caliber_p4_3.45ghz, og er forhåpentligvis medlem av hw.no-teamet nå... En viss Caliber i det nevnte teamet har fått kraftig drahjelp av meg de siste 24 timene, heheh :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Heh, kunne sverge på at jeg la inn et innlegg her for noen timer tilbake, men den gang ei. Uansett: da er jeg med med min XP1800. :)

 

Edit: Doh. Hadde gjort det, jammen. "Mine innlegg" svikter på annonseringer, tydeligvis. :p

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar

Edit: Doh. Hadde gjort det, jammen. "Mine innlegg" svikter på annonseringer, tydeligvis. :p

Dette la jeg også merke til,hadde vert fint om annonseringene også ble med når en søker på egne innlegg.

Har nå kjørt opp fsb fra 133 til 215 :thumbup: her skal det tygges. Pumpa var lekk så jeg senka den ned i en hjemmelagd vanntank,og vips så var det watercooling igjenn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...