MrL Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Trump postet et bilde av seg selv med romvesen. For tiden jobber DOW med å slippe informasjon knyttet til UFO og utenomjordisk liv. Er flere store avsløringer på vei? https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/116591901587847680
Populært innlegg RookieNO Skrevet 18. mai Populært innlegg Skrevet 18. mai At du ikke skriver "romvesen" med hermetegn er komplett uforståelig. Jeg titta innom profilen til presidenten i USA på Truth Social, og det som er det er det komplette galskap når du vet at kontoen tilhører lederen av det som en gang var en av våre viktigste allierte... Nå ser det ut som AI og tenåringer som sitter på promperommet har tatt over kontoen... Helt utrolig! 14 6
Rhabagatz Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai (endret) 13 minutes ago, MrL said: Er flere store avsløringer på vei? ICE har tatt hånd om den. Utvisning på gang. Trolig sendes vedkommende bare rett ut i rommet, der den kom fra. Endret 18. mai av Rhabagatz 7
MrL Skrevet 18. mai Forfatter Skrevet 18. mai RookieNO skrev (5 minutter siden): At du ikke skriver "romvesen" med hermetegn er komplett uforståelig. Jeg titta innom profilen til presidenten i USA på Truth Social, og det som er det er det komplette galskap når du vet at kontoen tilhører lederen av det som en gang var en av våre viktigste allierte... Nå ser det ut som AI og tenåringer som sitter på promperommet har tatt over kontoen... Helt utrolig! Hvorfor skal jeg bruke hermetegn? Ikke uenig at kontoen er ren galskap, men postene er jo han sine meninger og intensjoner. 1
skaftetryne32 Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai MrL skrev (2 minutter siden): Hvorfor skal jeg bruke hermetegn? Vel det viser at du kanskje ikke mener at det er et ekte utenomjordisk skapning i håndjern han går med der, noe han neppe gjør. hermetegn viser at du forstår at det neppe er ekte. MrL skrev (5 minutter siden): men postene er jo han sine meninger og intensjoner. Han har nok en intensjon med det ja, men meninger, ja jeg tror egentlig ikke det, dette føles som bare nok en distraksjon fra hans egne forferdelige handlinger 3
Philber Desanex Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai MrL skrev (26 minutter siden): Trump postet et bilde av seg selv med romvesen. For tiden jobber DOW med å slippe informasjon knyttet til UFO og utenomjordisk liv. Er flere store avsløringer på vei? https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/116591901587847680 Det der er ingenting. Trump avslørte jo tidligere at han er Messias! 1
Dan-Levi Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Se nærmere på bildet, masse som skurrer, blant annet vignette/bokeh effekt og tydelige tegn til ai generert innhold. 2
Uderzo Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai No shit Sherlock Jeg har liten tro på at det blir noen avsløringer, ingen grunn til å tro at utenomjordiske noensinne har besøkt oss. Og hvorfor er det alltid USA liksom 😂 4 1
MrL Skrevet 18. mai Forfatter Skrevet 18. mai (endret) skaftetryne32 skrev (35 minutter siden): Vel det viser at du kanskje ikke mener at det er et ekte utenomjordisk skapning i håndjern han går med der, noe han neppe gjør. hermetegn viser at du forstår at det neppe er ekte. Han har nok en intensjon med det ja, men meninger, ja jeg tror egentlig ikke det, dette føles som bare nok en distraksjon fra hans egne forferdelige handlinger Dan-Levi skrev (28 minutter siden): Se nærmere på bildet, masse som skurrer, blant annet vignette/bokeh effekt og tydelige tegn til ai generert innhold. Altså jeg trodde det var helt åpenbart at det var AI generert og ikke et "ekte" romvesen, men det er forsatt et romvesen. (ergo hvorfor jeg skriver "Er flere store avsløringer på vei?" ). Poenget var intensjonen med bilde Fra februar i år: "President Trump is holding onto a speech detailing extraterrestrial life and spaceships, according to his daughter-in-law Lara Trump, who said the president is waiting for the right time to deliver it" ref Endret 18. mai av MrL
skaftetryne32 Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai MrL skrev (1 minutt siden): Poenget var intensjonen med bilde Vel som sagt jeg tror intensjonene er en ganske annen, trump er kjent for sin flood the zone taktikk, og dette tror jeg er en del av det, tror dette handler mer om epstein, iran og hans eget sårede ego enn om noe som faktisk har med utenomjordisk liv å gjøre. 5
MrL Skrevet 18. mai Forfatter Skrevet 18. mai (endret) skaftetryne32 skrev (13 minutter siden): Vel som sagt jeg tror intensjonene er en ganske annen, trump er kjent for sin flood the zone taktikk, og dette tror jeg er en del av det, tror dette handler mer om epstein, iran og hans eget sårede ego enn om noe som faktisk har med utenomjordisk liv å gjøre. Hver gang Trump deklassifiserer noe folk har mast etter i selv titalls år skal det kalles distraksjon, synes det er synd. Til og med var det til slutt en kommentar fra Obama som ihverksatte dette UFO slippet. Men men, om det er en distraksjon så er det en jeg tar . Endret 18. mai av MrL
Dan-Levi Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Uderzo skrev (23 minutter siden): No shit Sherlock Jeg har liten tro på at det blir noen avsløringer, ingen grunn til å tro at utenomjordiske noensinne har besøkt oss. Og hvorfor er det alltid USA liksom 😂 Selvfølgelig er det ikke noe romvesen! Jeg har sett så mye dumt blitt delt her på forumet opp gjennom årene, og det har sikkert du også som er moderator, så ingenting forbauser meg lenger.. 😄 1
Sovna Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Kanskje dette kunne være et håp i tunnelen? Gjenopptagelse av Mars One prosjektet. Love denne oransje agurken gull og grønne skoger hvis han tar seg en tur dit. Trump for Mars !!
skaftetryne32 Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai MrL skrev (24 minutter siden): Hver gang Trump deklassifiserer noe folk har mast etter i selv titalls år skal det kalles distraksjon, synes det er synd. Vel det er det en grunn til, han har gjort seg fortjent til den mistanken, han er en velkjent notorisk løgner som gjør alt for å fremheve seg selv. MrL skrev (27 minutter siden): Til og med var det til slutt en kommentar fra Obama som ihverksatte dette UFO slippet. En helt logisk kommentar som folk har lagt alt for mye i, en type godtroenhet som trump kan utnytte til eget formål, han har vært temmelig klar på hva slags velgere han liker best. 3 1
Mag ne Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai MrL skrev (1 time siden): Trump postet et bilde av seg selv med romvesen. For tiden jobber DOW med å slippe informasjon knyttet til UFO og utenomjordisk liv. Er flere store avsløringer på vei? https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/116591901587847680 Ja det er flere "store avsøringer på vei". De slippes etter behov når Epsteinsaken, tapte kriger og en rasert økonomi får oppmerksomhet. Det man må spørre seg er ikke om mannen er idiot, men heller hva er det han ikke vil ha fokus på nå. 3
Pop Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai 2 hours ago, RookieNO said: Jeg titta innom profilen til presidenten i USA på Truth Social, og det som er det er det komplette galskap når du vet at kontoen tilhører lederen av det som en gang var en av våre viktigste allierte... Nå ser det ut som AI og tenåringer som sitter på promperommet har tatt over kontoen... Helt utrolig! Hadde vært interessant å høre om det er noen som skriver negativt om orangutangen på Lies Social, og hvor raskt de blir utestengt. Har du prøvd noen gang? Uansett om det angår romvesen eller andre innsigelser mot galskapen han skriver.
frohmage Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai MrL skrev (2 timer siden): Hver gang Trump deklassifiserer noe folk har mast etter i selv titalls år skal det kalles distraksjon, synes det er synd. Folk flest tror ikke USA har hemmelig kontakt med romvesener, så dette har vi ikke mast om. Hvilke andre eksempler har du? 1 1
MrL Skrevet 18. mai Forfatter Skrevet 18. mai (endret) frohmage skrev (17 minutter siden): Folk flest tror ikke USA har hemmelig kontakt med romvesener, så dette har vi ikke mast om. Hvilke andre eksempler har du? Med "vi" mener du deg selv? For det du sier er feil, dette har vært diskusjonstema og mast om i en årekke - for alle presidenter. "The Republican presidential candidate was asked by an audience member on Greg Gutfeld's Fox News show last night if there were aliens in Area 51, the military base in Arizona which has long been the subject of extraterrestrial conspiracy theories. "I think that might be a question I get more than any other. It is the craziest thing," Trump said" Endret 18. mai av MrL
trikola Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai (endret) 3 hours ago, MrL said: For tiden jobber DOW med å slippe informasjon knyttet til UFO og utenomjordisk liv. Offisielt heter det jo UAP nå - unidentified arial phenomenon https://www.merriam-webster.com/dictionary/UAP Endret 18. mai av trikola 1
MrL Skrevet 18. mai Forfatter Skrevet 18. mai (endret) trikola skrev (6 minutter siden): Offisielt heter det jo UAP nå - unidentified arial phenomenon https://www.merriam-webster.com/dictionary/UAP Stemmer det. Jeg bruker av gamle vaner UFO, DoW bruker og begge. Det er vel litt samme om man vil definere det som et objekt eller fenomen. Nettsiden er faktisk: https://www.war.gov/ufo/ Endret 18. mai av MrL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå