Maskinfører Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden leticia skrev (13 minutter siden): Jo det er den. https://www.nrk.no/ytring/religion-skader-samfunnet-1.13885605 Edit: Den er kanskje viktig for deg. Men slik jeg ser den (og religion generelt) så hindrer den fri tanke, den er kontrollerende, og den undertrykker visse grupper i samfunnet. Ja det er godt mulig den er det siden jeg er konservativ kristen 1
DukeNukem3d Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden (endret) leticia skrev (5 minutter siden): Drar du faktisk i kirken på julaften? Når du påstår du ikke tror på gud? Selvsagt! Koselig det Jeg drar i bryllup, konfirmasjoner og begravelser i kirken også selv om jeg ikke er en troende. Endret 15 minutter siden av DukeNukem3d
leticia Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden DukeNukem3d skrev (Akkurat nå): Selvsagt! Koselig det Jeg drar i bryllup, konfirmasjoner og begravelser i kirken også selv om jeg ikke er en troende. Ok, jeg gjør ingen av delene. Jeg holder meg utenfor det bygget når det er religiøse seremonier der. Går greit å besøke kirkebygg for bygningens skyld. Har f.eks vært i Pavepalasset i Avignon. Det er fascinerende med arkitekturen. Jeg har forresten vanskelig for å tro på at du ikke er en troende, på måten du forsvarer kristendom i diverse tråder. 😜
leticia Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden Maskinfører skrev (14 minutter siden): Ja det er godt mulig den er det siden jeg er konservativ kristen Da er sikkert det rett for deg 💌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå