Gjest 2cc71...d73 Skrevet onsdag kl 12:00 Skrevet onsdag kl 12:00 I filmer og serier, så blir det fremstilt som damer kan ta initiativet til sjekking. Men hvorfor er ikke det sånn i virkeligheten? Hvis det skal 100% likestilling så bør jo sånne ting som å finne en partner gå begge veier? Anonymous poster hash: 2cc71...d73
agvg Skrevet onsdag kl 12:50 Skrevet onsdag kl 12:50 Det gjør de vel, vet da om menn som damene flokker seg rundt når de går ut. 3
skaftetryne32 Skrevet onsdag kl 13:36 Skrevet onsdag kl 13:36 La alltid en dame sjekke deg, det er mye enklere spør du meg. 1 1
Reg2000 Skrevet onsdag kl 14:12 Skrevet onsdag kl 14:12 2 hours ago, Guest 2cc71...d73 said: I filmer og serier, så blir det fremstilt som damer kan ta initiativet til sjekking. Men hvorfor er ikke det sånn i virkeligheten? Hvis det skal 100% likestilling så bør jo sånne ting som å finne en partner gå begge veier? Anonymous poster hash: 2cc71...d73 De gjør jo det? 1
Martelè Skrevet onsdag kl 16:51 Skrevet onsdag kl 16:51 Jeg tror de av dere som så intelligent sier "de gjør jo det" har enten levd under en stein det siste millenniumet, eller har en nevrologisk diagnose. Det er helt klart at det er kun en minoritet av kvinnfolk som faktisk initierer, ellers hadde vi ikke hatt denne tidløse frustrasjonen til menn 1
Milhouse85 Skrevet onsdag kl 18:37 Skrevet onsdag kl 18:37 Damer kan sjekke opp menn - og det skjer oftere enn dere tror. Men jeg mistenker at klientellet her inne, er nok ikke i den kategorien det skjer så ofte med. Jeg er verken veltrent, rik eller bryr meg så mye om klær/mote. Men det har skjedd en god del ganger at også damer har direkte vist meg interesse, ved mange ymse anledninger. Har også sett det hos andre i sosiale lag.... ... når jeg tenker meg om, er det ganske vanlig at også damer sjekker opp menn. 3 2
Martelè Skrevet onsdag kl 18:43 Skrevet onsdag kl 18:43 Milhouse85 skrev (3 minutter siden): Damer kan sjekke opp menn - og det skjer oftere enn dere tror. Men jeg mistenker at klientellet her inne, er nok ikke i den kategorien det skjer så ofte med. Jeg er verken veltrent, rik eller bryr meg så mye om klær/mote. Men det har skjedd en god del ganger at også damer har direkte vist meg interesse, ved mange ymse anledninger. Har også sett det hos andre i sosiale lag.... ... når jeg tenker meg om, er det ganske vanlig at også damer sjekker opp menn. Min teori er at det er en kombinasjon av at den Norske kulturen forbyr det å "forstyrre" fremmede, kombinert med hvordan ens "aura" er. Hvis du ser ut som den mannlige versjonen av Kristen Stewart, så skremmer du sikkert en god del vekk 1
Salvesen. Skrevet onsdag kl 18:46 Skrevet onsdag kl 18:46 Damer svømmer i tilbud, så de slipper rett og slett. Men jeg har gode bekjente og venner som har dame teket og de blir absolutt sjekket opp og ofte veldig upassende når det er alkohol inne i bildet og damene gjerne er litt oppi åra og har fått seg ett glass++ for mye. og om en er ‘vanlig’ så kan en reise til østen om en ønsker å bli sjekket opp. Noen plasser kan en såvidt bevege seg uten at damene flokker rundt😅 dog er det somoftest ikke gratis har jeg hørt😅 ett annet tips er sene kvelder i hotellbarer. Her er en nesten sikret napp. 2
Gjest 2cc71...d73 Skrevet onsdag kl 19:27 Skrevet onsdag kl 19:27 Er det kun i Norge der damer forventer at menn skal gjøre alt for å kanskje vinne hjertet dems? Jeg får inntrykk av norske damer som ganske kjepphøye. Anonymous poster hash: 2cc71...d73
Klote Skrevet onsdag kl 19:54 Skrevet onsdag kl 19:54 Gjest 2cc71...d73 skrev (7 timer siden): I filmer og serier, så blir det fremstilt som damer kan ta initiativet til sjekking. Men hvorfor er ikke det sånn i virkeligheten? Hvis det skal 100% likestilling så bør jo sånne ting som å finne en partner gå begge veier? Anonymous poster hash: 2cc71...d73 Damer sjekker de også, men de trenger bare være til stede, vise fram litt kropp, av og til er blikkontakt nok til at mannen får en pil gjennom hjertet. Blikk er undervurdert, et blikk fra en kvinne betyr(nesten) alt. Menn skjønner det, og kan bli overivrig av mindre. Derfor ser opptatte kvinner veldig sjelden på andre menn, ikke sånn ordentlig altså. 1
Boing_80 Skrevet onsdag kl 20:02 Skrevet onsdag kl 20:02 Klote skrev (7 minutter siden): Damer sjekker de også, men de trenger bare være til stede, vise fram litt kropp, av og til er blikkontakt nok til at mannen får en pil gjennom hjertet. Blikk er undervurdert, et blikk fra en kvinne betyr(nesten) alt. Menn skjønner det, og kan bli overivrig av mindre. Derfor ser opptatte kvinner veldig sjelden på andre menn, ikke sånn ordentlig altså. Slikt sett vil jeg si at enkelte menn er for enkle. 3
Klote Skrevet onsdag kl 20:15 Skrevet onsdag kl 20:15 Boing_80 skrev (11 minutter siden): Slikt sett vil jeg si at enkelte menn er for enkle. De fleste kvinner tenker at menn er enkle. Selv er de kompliserte. Det er to seiglivede myter, og har en klar årsak.
The Avatar Skrevet onsdag kl 20:30 Skrevet onsdag kl 20:30 Gjest 2cc71...d73 skrev (51 minutter siden): Er det kun i Norge der damer forventer at menn skal gjøre alt for å kanskje vinne hjertet dems? Jeg får inntrykk av norske damer som ganske kjepphøye. Anonymous poster hash: 2cc71...d73 Tja. Mitt inntrykk er at Norge må være eit av landa der kvinner har lavast forventning til at mannfolka skal ordne opp. Norske damer er melr likestilte enn sine søstre i andre land, og sidan vi har ein kultur med lite småprat og sjekking så må damene være med på å dra igang lasset. Det er nok få land der ei attraktiv dame får lov til å være i fred utan tilnærmingar som i Norge, nettopp fordi vi har ein tradisjon for å respektere sosial avstand om ein ikkje har fått invitasjon. Norske damer kan kanskje være kravstore, men dei færraste er så passive at dei forventar at mannen skal bestille for dei på restauranten. Du skal ikkje lenger enn til austeuropa før idealet er at mannen skal bestemme menyen og betale for daten, og dama sitt ansvar er å pynte seg og være underdanig ute i offentlegheita.
Boing_80 Skrevet onsdag kl 20:30 Skrevet onsdag kl 20:30 Klote skrev (14 minutter siden): De fleste kvinner tenker at menn er enkle. Selv er de kompliserte. Det er to seiglivede myter, og har en klar årsak. Ikke i det hele tatt. Hvis det bare er nok for en kvinne å vise litt hud så går de fleste mannehjerner i spinn.
Boing_80 Skrevet onsdag kl 20:32 Skrevet onsdag kl 20:32 (endret) The Avatar skrev (14 minutter siden): Tja. Mitt inntrykk er at Norge må være eit av landa der kvinner har lavast forventning til at mannfolka skal ordne opp. Norske damer er melr likestilte enn sine søstre i andre land, og sidan vi har ein kultur med lite småprat og sjekking så må damene være med på å dra igang lasset. Det er nok få land der ei attraktiv dame får lov til å være i fred utan tilnærmingar som i Norge, nettopp fordi vi har ein tradisjon for å respektere sosial avstand om ein ikkje har fått invitasjon. Norske damer kan kanskje være kravstore, men dei færraste er så passive at dei forventar at mannen skal bestille for dei på restauranten. Du skal ikkje lenger enn til austeuropa før idealet er at mannen skal bestemme menyen og betale for daten, og dama sitt ansvar er å pynte seg og være underdanig ute i offentlegheita. Tror du tar veldig feil av de kvinnene. De er feminine, vet å kle seg og oppføre seg som kvinner (dvs. at de er myke, vennlige og viser interesse for mannen). Men de har samtidig bein i nesa. Jobber sammen med noen rumenske damer og de kan si fra. Endret onsdag kl 20:44 av Boing_80
Milhouse85 Skrevet i går, 13:18 Skrevet i går, 13:18 Salvesen. skrev (18 timer siden): Ett annet tips er sene kvelder i hotellbarer. Her er en nesten sikret napp. haha.... Jeg har nylig"oppdaget" dette selv. Nå som jeg har blitt "voksen" nok til å henge i hotellbarer, så er dette et helt nytt og ukjent territorium for meg. Ganske artig i grunn. Høyfjellshotell er å anbefale. Selv på flyplasshotell skjer det mye rart. Noe som overrasket meg litt, da jeg tenkte folk flest bare er på gjennomreise der. For ordens skyld, tilfelle samboeren min leser dette.... Jeg har kun observert, og har vel hatt anledning noen ganger. ;P Det deilige med hotell, er at det er ofte nokså flerkulturelt. Og da er nordmenn flest eksotisk frukt for besøkende utlendinger. Jeg må dele en litt artig historie på tampen: Sitat Dette var for noen år tilbake. Jeg var i Astana, Kasakhstan. Siden de bruker det kyrilliske alfabetet der, så tok jeg feil buss - og havnet på en fancy hotell utenfor byen. Jeg tok en øl i baren, og møtte ei ingeniør fra *** som var på jobb. Der jeg klagde over å ha tatt feil buss, og at jeg var litt "underkledd" for dette fancy hotellet. Også gikk praten... Dagen etter kom jeg tilbake til hotellet hennes, og hun spanderte (utrolig nok) alt på meg. (Hard core feminist). Hun skrev nummert på hotellrommet på armen min, jeg måtte vente 5 minutter - før jeg gikk opp, for at ikke kolleger av henne skulle merke at jeg gikk til henne. ;P Hele hotellrommet var fult av high-tech militærvåpen (!). Det viste seg at hun jobbet for det *** militæret, og solgte våpen og utstyr. Hun skulle vise frem dette til Kasakhstan. Noe av utstyret kostet angivelig millioner av kroner. Alt dette skjedde.... Fordi jeg hoppet på feil buss. ;P
kremt Skrevet i går, 13:33 Skrevet i går, 13:33 18 hours ago, Milhouse85 said: skjedd en god del ganger at også damer har direkte vist meg interesse Det er mange måter å tolke dette på. Det er mange som tror de er attraktive bare pga de møter andre som er alminnelig hyggelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå