DetteErBareMinMening Skrevet torsdag kl 18:01 Skrevet torsdag kl 18:01 (endret) Sikkerhetssjef Geir Ellefsen i NFF var ansvarlig for sikkerhet rundt Martin Ødegård og Helene Spilling sitt bryllup. Det var et ansvar han dro litt vel langt.... Geir Ellefsen anmeldt etter Martin Ødegaard og Helene Spillings bryllup Truet TV 2 under Ødegaard-bryllup: - Mister all goodwill Hva er det mannen driver med? Har han mistet vettet? Både Dagbladet og TV2 har anmeldt mannen for kroppskrenkelse av journalister. NRK har også opptak som viser at han skjeller ut NRK-journalist på det groveste. Hva sier NFF? Der han er ansatt som sikkerhetssjef i 80 prosent stilling... På tide å gjennomgå lista over ansatte i Norges Fotballforbund kanskje? Endret torsdag kl 18:03 av DetteErBareMinMening 1
Rune_says Skrevet fredag kl 11:05 Skrevet fredag kl 11:05 (endret) Så videoklippene fra både NRK og TV2... Han er ikke rett person til den jobben er min korte konklusjon. Burde bare ha forholdt seg rolig. Spesielt ift TV2-anmeldelsen så stod reporteren altså på utsiden av sperrebånd, på offentlig grunn og sånn sett er det lovlig å filme/fotograferer til nyhets-innhold. Alltid en liten avveining om fotografering/filming er påtrengende eller ufin, men her ble sperrebånd respektert og dermed ingen grunn til å gripe inn fysisk. Endret fredag kl 11:06 av Rune_says 1
ozone Skrevet fredag kl 11:29 Skrevet fredag kl 11:29 Hadde jeg vært fastlegen hans så hadde jeg henvist ham til MR på hodet. For her må det ligge et lite drypp eller noe sånt bak. Ingen endrer normalt personlighet så abrupt.
Runkekukken6 Skrevet lørdag kl 17:20 Skrevet lørdag kl 17:20 (endret) I hvilken grad opptrer sensasjonsmediene med respekt ovenfor kjendiser? De er kun opptatt av oppslag. Men hva slags ressurssvake drittmennesker er det som lever ut sine patetiske drittliv gjennom å lese om kjendiser? Endret lørdag kl 17:35 av Runkekukken6 1
ozone Skrevet lørdag kl 20:03 Skrevet lørdag kl 20:03 Runkekukken6 skrev (2 timer siden): I hvilken grad opptrer sensasjonsmediene med respekt ovenfor kjendiser? De er kun opptatt av oppslag. Men hva slags ressurssvake drittmennesker er det som lever ut sine patetiske drittliv gjennom å lese om kjendiser? Nei si det...🤔 Det har vel litt med å gjøre at noen mennesker liker å skille seg ut fra de kjedelige og vanlige. og noen andre igjen liker å se på dem, følge dem, le med dem, men mest le av dem. Du tilhører den første kategorien ser jeg😄
Satan666 Skrevet lørdag kl 22:40 Skrevet lørdag kl 22:40 Runkekukken6 skrev (5 timer siden): I hvilken grad opptrer sensasjonsmediene med respekt ovenfor kjendiser? De er kun opptatt av oppslag. Men hva slags ressurssvake drittmennesker er det som lever ut sine patetiske drittliv gjennom å lese om kjendiser? Pressen mener selv de kan gjøre hva de vil, fordi alt de gjør liksom er "viktig". Men det er bare en myte, for som du sier: pressen er kun opptatt av oppslag.
Markiii Skrevet lørdag kl 22:51 Skrevet lørdag kl 22:51 (endret) DetteErBareMinMening skrev (På 26.6.2025 den 20.01): Hva sier NFF? Der han er ansatt som sikkerhetssjef i 80 prosent stilling... Noen er i det minste fullstendig skamløse: "Landslagstrener Ståle Solbakken sa torsdag formiddag til Aftenposten at han har full tillit til Geir Ellefsen." Her har privatpersoner tatt seg til rette og brukt fysisk makt, noe kun politiet har lov til: https://www.tv2.no/video/sport/her-blir-se-og-hors-fotograf-kastet-ut/20293019 Dette håper jeg virkelig blir tatt hele veien til retten. Vi kan ikke la slik oppførsel passere. Endret lørdag kl 22:52 av Markiii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå