Gå til innhold

Jeg orker ikke NRK lenger

Inntrykk av NRK  

144 stemmer

1. 1. Har ditt inntrykk av NRK blitt svekket de siste få årene?

• Nei
      80
    • Ja
      63

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Gargantua skrev (12 timer siden):

Jeg forvrenger aldri sannheten. Jeg bare bemerker det jeg har observert her inne på diskusjon.no av en håndfull debattanter, hvorav du, Red Frostraven og Snikpellik er de aller mest uredelige. Det er et mønster av kettle logic og semantiske akrobatøvelser for å flagge deres patetiske dydsposering.

Og du evner ikke å henvise til noen konkrete eksempler -- tvert i mot viser du til at jeg erkjenner å gjøre feil når jeg gjør feil, og ikke gjentar feilene.

Du lyger akkurat nå, selv om du er korrigert og ikke evner å underbygge løgnene dine med henvisninger.

Først er ikke norske journalister venstrevridde, men så ER de det likevel, men det er "ikke så interessant".

Adressert, men du forstår ikke svaret.

Først er det ikke kjønnsidentitet i skoleundervisningen, men så ER det det likevel

Her misforstår du hva som sies, i beste fall, og hopper til antagelser i ond tro -- og demonstrerer det gjennom at du sier at du tror brukeren benekter at barn lærer om hva 'kjønnsidentitet' er i skolen.

Det som ble påstått var at "barn ble lært opp i homofili/kjønnsidentitetsteorier", av Neptun1.

I kontekst av brukeren sine synspunkter menes 'uvitenskapelig synsing om kjønn', slik personen som brukte ordene 'homofili/kjønnsidentitetsteorier' mener om dette, ikke at barn lærer om hva 'kjønnsidentitet' er.

Du trigger hardt på semantikk, og tar feil, som er gjennomgående for alle disse poengene. Du er ikke god på teknisk norsk, og drar manglende forståelse på din side inn i stråmenn om hva andre mener.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...