Gå til innhold

Stortingsvalget 8.september 2025

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 9/4/2025 at 3:56 PM, leticia said:

KRF under støtter jeg deg på. Regner med du da heller ikke støtter mikropartiet Konservativt,  som er enda verre enn KRF? 

Nåhh leticia, ønsket du ikke at folk skulle stemme på de? Begynner det å ulme nå, at du kanskje tenker de har en sjanse til å bli store nok? 😄❤️ Blir spennede på mandag, er folket blitt drita lei nok av de etablerte eller ei, time will tell 😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Colin. skrev (5 minutter siden):

Nåhh leticia, ønsket du ikke at folk skulle stemme på de? Begynner det å ulme nå, at du kanskje tenker de har en sjanse til å bli store nok? 😄❤️ Blir spennede på mandag, er folket blitt drita lei nok av de etablerte eller ei, time will tell 😉

Joda, jeg ønsker at nok folk stemmer på Konservativt slik at ikke KRF kommer over sperregrensen. Samtidig ønsker jeg at Konservativt ikke får nok stemmer til å selv komme over sperregrensen. Av 2 "onder" så er det tross alt bedre med KRF enn Konservativt. På høyresiden tror jeg forresten at KRF kommer over, men at Venstre kommer under. Men det får vi snart et fasit svar på. 

• Liker 2
Skrevet
Imaginacíon skrev (4 timer siden):

Jeg ser på valgdebatten på NRK. Stusslig med bare Ap, Høyre og Frp. Det blir dessuten bare diskusjon om å bruke penger. Det blir en kamp om å bruke mest mulig penger uten å fortelle hvor de skal hente pengene fra.

Alle partiene skriver sine alternative statsbudsjett, så det er mulig å finne forklaringer der hvor man skal hente pengene. 

Skrevet
7 minutes ago, leticia said:

Joda, jeg ønsker at nok folk stemmer på Konservativt slik at ikke KRF kommer over sperregrensen. Samtidig ønsker jeg at Konservativt ikke får nok stemmer til å selv komme over sperregrensen. Av 2 "onder" så er det tross alt bedre med KRF enn Konservativt. På høyresiden tror jeg forresten at KRF kommer over, men at Venstre kommer under. Men det får vi snart et fasit svar på. 

Du må jo stemme på venstre, det er jo ditt parti leticia! 😜 Jokes aside, vi har forskjellig syn, det godtar jeg. Tross alt demokrati. 😁

Skrevet
Subara skrev (4 timer siden):

Frustrerende å høre på debatten på NRK og regnestykkene deres. Tror ikke det hjelper å se på at statsministerkandidatene står å beskylder hverandre for løgn på direktesendt TV tre dager før valget, for å finne ut hvem man skal stemme på. Men nå er jeg ikke noe tallmenneske.

Det er nok ikke så mye "løgn" som er ute å går, mer "halvsannheter", ikke fortelle hele bildet osv. Slik som f.eks "Nordmenn har fått 200.000 i økte utgifter", uten at de tar med hva folk har fått i økte inntekter og overføringer". De som kom best ut av det var AP og Høyre syns jeg blant de store syns jeg. Mimir knuste KRF - fyren. SP var også gode, samme med MDG... (venstre var heller ikke så verst). 

Min mening. 

Skrevet
Colin. skrev (6 minutter siden):

Du må jo stemme på venstre, det er jo ditt parti leticia! 😜 Jokes aside, vi har forskjellig syn, det godtar jeg. Tross alt demokrati. 😁

Det varierer hvem jeg får øverst på valgomatene nå faktisk, det har oftere blitt MDG enn Venstre, så jeg må ha endret noe i retning, men de står sterkt hos meg begge 2. Jeg får alltid Konservativt på bunn samme hvilken valgomat jeg tar. 

Skrevet (endret)
10 minutes ago, leticia said:

Det varierer hvem jeg får øverst på valgomatene nå faktisk, det har oftere blitt MDG enn Venstre, så jeg må ha endret noe i retning, men de står sterkt hos meg begge 2. Jeg får alltid Konservativt på bunn samme hvilken valgomat jeg tar. 

Off ☹️ Jaja, jeg fikk ihvertfall MDG over venstre på valgomaten, så det er da noe. 😆

God natt ❤️❤️

Endret av Colin.
Skrevet
Colin. skrev (9 minutter siden):

Off ☹️ Jaja, jeg fikk ihvertfall MDG over venstre på valgomaten, så det er da noe. 😆

Som du selv sa, vi trenger ikke å være enige ;) Å bruke stemmeretten er det viktigste. Jeg skulle bare ønske at flere hadde i mindre grad latt seg påvirke av "lette løsninger på vanskelige spørsmål". (Nå tenker ikke jeg at du er en av de altså, du følger helt klart din egen vei). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...